12-03-2018 21:41
12-03-2018 21:45
12-03-2018 21:56
12-03-2018 21:58
13-03-2018 11:43
13-03-2018 14:24
ErRoR pisze:
Ja miałem z tym mały problem, bo Pani nie chciała przgjąć zgłoszenia. Mam nadzieję że uda sie technikom coś w tej sprawie zrobić
Formalnie nie ma czegoś takiego, że Pani nie chciała przyjąć zgłoszenia. Bank ma obowiązek przyjąć reklamację i się do niej ustosunkować w wymaganym regulaminem terminie.
Nieprzyjęcie zgłoszenia, w tym przypadku reklamacyjnego jest naruszeniem umowy o prowadzenie rachunku. Można zgłosić do KNF.
15-03-2018 06:03
@Konto usunięte Reklamację możesz zgłosić w każdej chwili:
- przez bankowość internetową (Wiadomości),
- przez telefon,
- w naszym oddziale.
12-06-2018 22:23
17-06-2018 19:40
18-06-2018 15:21
@Konto usunięte Skonsultujemy to i wrócimy z informacją.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |