12-03-2018 21:41
12-03-2018 21:45
12-03-2018 21:56
12-03-2018 21:58
13-03-2018 11:43
13-03-2018 14:24
ErRoR pisze:
Ja miałem z tym mały problem, bo Pani nie chciała przgjąć zgłoszenia. Mam nadzieję że uda sie technikom coś w tej sprawie zrobić
Formalnie nie ma czegoś takiego, że Pani nie chciała przyjąć zgłoszenia. Bank ma obowiązek przyjąć reklamację i się do niej ustosunkować w wymaganym regulaminem terminie.
Nieprzyjęcie zgłoszenia, w tym przypadku reklamacyjnego jest naruszeniem umowy o prowadzenie rachunku. Można zgłosić do KNF.
15-03-2018 06:03
@Konto usunięte Reklamację możesz zgłosić w każdej chwili:
- przez bankowość internetową (Wiadomości),
- przez telefon,
- w naszym oddziale.
12-06-2018 22:23
17-06-2018 19:40
18-06-2018 15:21
@Konto usunięte Skonsultujemy to i wrócimy z informacją.
Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia
... 14-01-2025Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |