05-11-2018 16:19
Dzień dobry. W dniu dzisiejszym zorientowałem się, iż nie otrzymałem świadczenia wychowawczego 500+ za miesiąc październik 2018. Wniosek składałem przez bankowość internetową ING w dniu 19 lipca 2018. Potwierdzenie otrzymałem na maila. Potwierdzenie wysłania wniosku znalazło się również w skrzynce bankowości internetowej.
Szybka wizyta w organie prowadzącym. Uzyskałem tam informację, iż nie otrzymali wniosku od banku. Jest to podobno 3 tego typu sytuacja gdzie wnioski były wysyłane dnia 19 lipca 2018. Poprzednie jednak dotyczyły wniosku Dobry Start 300+
Co w takiej sytuacji gdy termin na składanie wniosków z październikiem włącznie minął dnia 31 października? Dlaczego bank nie przekazał mojego wniosku? Czy była to jakaś ogólna awaria?
06-11-2018 09:16
Sprawa, którą opisujesz wymaga szczegółowej analizy.
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie możemy tego dla Ciebie sprawdzić.
Proszę, skontaktuj się z nam i zgłoś nam to:
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |