05-11-2018 16:19
Dzień dobry. W dniu dzisiejszym zorientowałem się, iż nie otrzymałem świadczenia wychowawczego 500+ za miesiąc październik 2018. Wniosek składałem przez bankowość internetową ING w dniu 19 lipca 2018. Potwierdzenie otrzymałem na maila. Potwierdzenie wysłania wniosku znalazło się również w skrzynce bankowości internetowej.
Szybka wizyta w organie prowadzącym. Uzyskałem tam informację, iż nie otrzymali wniosku od banku. Jest to podobno 3 tego typu sytuacja gdzie wnioski były wysyłane dnia 19 lipca 2018. Poprzednie jednak dotyczyły wniosku Dobry Start 300+
Co w takiej sytuacji gdy termin na składanie wniosków z październikiem włącznie minął dnia 31 października? Dlaczego bank nie przekazał mojego wniosku? Czy była to jakaś ogólna awaria?
06-11-2018 09:16
Sprawa, którą opisujesz wymaga szczegółowej analizy.
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie możemy tego dla Ciebie sprawdzić.
Proszę, skontaktuj się z nam i zgłoś nam to:
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |