Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zapisane Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 1331 z 1 335 (12 572 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Obejściem na to jest zrobienie zdjęcia innym telefonem.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1332 z 1 335 (12 549 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie wiem kto projektuje strony graficzne aplikacji, ale wogóle to nie jest pod użytkowników.
Mam wiele kategorii i na starym interfejsie można było szybko zrobić - CTRL+F - wpisać dwie-trzy litery i przeglądarka znalazła kategorię.
Teraz to nie działa i kategorie nie są posortowane. Można dostać oczopląsu od tego - wszystko się zlewa - i zablokowanie CTRL+F to jest wielka porażka. System bankowy powinien umożliwiać szybkie operacje a nie klikanie i przewijanie ekranu.

 

Jestem bardzo nie zadowolony z tego co się dzieje z tym wyglądem - myślę mocno o zmianie banku gdzie operacje jak sortowanie, szybkie przelewanie pomiędzy własnymi celami jest dostępne bo w ING tego niestety nie ma. Ile trzeba klikąć i przewijać ekrany aby dokonać przelewu pomiędzy własnymi rachunkami i celami.


Bardzo ale to bardzo jestem nie zadwolony.

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinP79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-10-2025
Wiadomość 1333 z 1 335 (570 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 1334 z 1 335 (484 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie wiem jak często używacie aplikacji mobilnej czy strony www, ale ja loguje się do banku średnio 10 x dziennie. 

Dla mnie najważniejsze jes, że wszelakie wnioski procesują się momentalnie, bez przeciągania ich przez doradcę, który przy okazji chce tylko z tobą porozmawiać i wcisnąć ci inną usługę. 

Ciesze się, gdy przejdę przez zakładkę kredytów i nikt za chwile nie stalkuje mnie telefonami, po mimo np nie wyrażenia zgody na kontakt ( Alior Bank) 

Ciesze się, że moje wnioski nie trafiają na biurko i nie lezą tam 5 dni jak w (mbank) 

 

Oczywiście przez lata ubulewam nad zakładką kategorie w budżecie, szkoda, że nie jest dalej rozszerzona. 

Idąc za trendem bank, też popełnił błąd w położeniu bąbelków w lini poziomej, skrolowanie w ten sposób jest idiotyczne i nienaturalne. Mam nadzieje, że ten trend niedługo padnie. 

 

Testuje bankowości leketronikczne od lat i każda aplikacja bankowa posiada swoje krzywe. Najważniejsza jednak jest niezależność i autonomiczność. Sam sobie jesteś Panem czy to przy obiedzie liczać hajs, czy o 3 w nocy, gdy chcesz 

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
0
25-12-2021
Wiadomość 1335 z 1 335 (404 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oferta pożyczki

Dzień dobry. Bank przygotował dla mnie ofertę pożyczki. Niestety gdy złożyłam wniosek od razu jest odmowa, że nie spełniam warunków. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?

14-11-2025
Re: Robot inwestycyjny

Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.

14-11-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password


@viggen:

@maszaikasza:

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.

 


No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękie

...

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy