Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie od początku widziałem jak zaczęliście przepędzać klientów. Mam rachunki osobiste i firmowe, miałem kilka miesięcy spokoju od "nowego i lepszego, przez wszystkich postulowanego" mojego ING.

Zaczęliście przepędzać z banku klientów przedsiębiorców, pokazanie kont firmowych i osobistych na jednej stronie was przerosło, a jak ktoś wcześniej pisał spłata karty firmowej z rachunku osobistego to też taka nikomu nie potrzebna fanaberia, graficznie z biznesem nie ma nic wspólnego, raczej z przedszkolem.
Dziś zobaczyłem, że lista przelewów wzorcowych z możliwością pogrupowania i łatwego płacenia cyklicznych zobowiązań też waszym klientom ma nie być potrzebna. Mnie niestety jest wręcz niezbędna - taki jestem starodawny .... Lista odbiorców zamiast szablonów przelewów, to jest coś zupełnie innego i nie lepszego.
Wymyślać bankowość internetową bez szablonów ulubionych przelewów to kolejne mistrzostwo świata.

Jak tak to można było zniszczyć??

Rozumiem nawet, że przy takim "nowym" podejściu do klienta, nie przejmujecie się uwagami na tym forum, mało popularne.

Ale żeby nie przejąć się komentarzami w sklepie Google Play z wyjątkową (na poziomie 2.0) oceną tej podobno opracowanej dla klientów aplikacji mobilnej, z liczba ocen najniższych na razie na poziomie 2,5 tys. użytkowników oraz powtarzanymi opiniami, że to również za zniszczenie dobrej strony internetowej??
(Stara aplikacja niemal pięć gwiazdek i wszędzie komentarze takie jak tutaj.)

Mistrzostwo świata.

Miałem na przestrzeni lat kilka kont, lokaty, kredyty, konta innych członków rodziny (żona jeszcze nieświadoma - nie widziała jeszcze kółeczek, zniszczenia czytelności i intuicyjności, schowania finansów firmowych, listy szablonów itp.), jak nie chcecie to nie.
Są takie banki, nawet sporo, które walczą o klienta w inny sposób niż utrudniając korzystanie z własnych usług i wielu z nas mało dla was ważnych klientów właśnie szuka/znajduje wyjście. Sam już też aktywnie szukam.

Chociaż szkoda, wcześniej było bardzo OK. Teraz nie da się korzystać
gryc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
11
22-11-2016
Wiadomość 761 z 1 332 (6 482 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zalogowałem się do Portalu Klienta ING Lease.

Tam też wkroczyło nowe ..

Kolorystyka, czcionka, nowy układ ..

I co? nie ma zadnego kółka, są normalne czytelne układy graficzne i informacje na pierwszy rzut oka jasne i czytelne.

Układ tabel można jednak zastosować na stronie internetowej w tej korporacji ...

 

Czyli można? Można.

(chyba, bo krótko sprawdzałem, a teraz juz niedowierzam.)

 

Odpowiedz
0 Lajków
gryc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
11
22-11-2016
Wiadomość 762 z 1 332 (6 471 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:

 

Załośnie to bym tego nie nazwał. Oczekiwałbym raczej propozycji jak to zmienić. Dyskusja często prowadzi do ciekawych pomysłów.

 


Człowieku to się rozmawia o gotowym produkcie , a nie PROJEKCIE !

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 763 z 1 332 (6 383 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


somv pisze:

Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?


@somv Problem o którym piszesz został już przez nas wyprowadzony. Suma transakcji pozwalających uniknąć miesięcznej opłaty za kartę wyświetlana jest poprawnie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 764 z 1 332 (6 374 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


ŁukaszW pisze:

somv pisze:

Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?


@somv Problem o którym piszesz został już przez nas wyprowadzony. Suma transakcji pozwalających uniknąć miesięcznej opłaty za kartę wyświetlana jest poprawnie.


 

A to ciekawe, co Pan pisze. Dlaczego dostałem dziś dwie wiadomości o rozliczeniu karty? Są różnej treści, wiec stary i nowy system działają jednocześnie?

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 765 z 1 332 (6 273 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@mtommi Musielibyśmy przeanalizować Twój konkretny przypadek. Proszę, napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 766 z 1 332 (6 180 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@mtommi Musielibyśmy przeanalizować Twój konkretny przypadek. Proszę, napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.


Ależ oczywiście, że napisałem. Podziękowano. Doświadczenie podpowiada mi, że na tym się skończy. 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 767 z 1 332 (6 097 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Emotikon: Bardzo szczęśliwyING Liczą się ludzie.

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 768 z 1 332 (6 088 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Niestety ING zmusza od pewnego czasu w szybkich przelewach (payu?) do oglądania nowej wersji bankowości internetowej. Po każdej wykonanej w nowym systemie płatności widzę błąd:

Whitelabel Error Page This application has no explicit mapping for /error, so you are seeing this as a fallback.

Fri Dec 16 08:19:14 CET 2016
There was an unexpected error (type=Bad Request, status=400).
SSL is required to process the request
 
Wcześniej tego nie było. 
 
Kolejna sprawa to logowanie do nowej bankowości z telefonu. Przez kilka minut i pomimo wielokrotnego przewijania ekranów nie potrafiłem znaleźć stanu kont. Dopiero przełaczenie na stara wersję pomogło.
 
Jesli bede musiał używać tego nowego dziadostwa już od nowego roku to długo z sobą nie pobędziemy.
Powtarzanie, że tworzyliście z klientami i dla klientów nie poprawi funkcjonalności.
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 769 z 1 332 (5 942 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@dawidt Czy komunikat błędu pojawia się na różnych przeglądarkach czy cały czas korzystasz z jednej?  

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 770 z 1 332 (5 886 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy