Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie 

aplikacja "mieli' 5 min i nic miedzy czasie wyskakuje info

"pobieramy dane aplikacji 100%"

O CO CHODZI ??

Odpowiedz
0 Lajków
ambraf7491
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2021
Wiadomość 1 z 12 (4 869 wyświetleń)

Re: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji. Jeśli tak, zaktualizuj ją. W innym przypadku spróbuj ją odinstalować, zrestartować telefon i ponownie pobrać. 
Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Mrugający 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
169
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (4 814 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Dzień dobry,
mam dokładnie taki sam problem.
Po wpisaniu pinu pokazuje się tylko biały ekran i kółeczko (dokładnie jak na zdjęciach przedmówcy.

Reinstalacja nie pomogła.

Wersja aplikacji: 4.0.4

Po dodaniu skrótu na ekranie powitalnym (okno z opcją dodaj paragon) aplikacja poprawnie wyświetla saldo, ale po wpisaniu pinu brak możliwości zalogowania.

 

Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
patelnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2021
Wiadomość 3 z 12 (4 310 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
226
44
18-01-2021
Wiadomość 4 z 12 (4 259 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Czy udalo sie rozwiazac problem ? Ja mam taki sam..
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 5 z 12 (3 237 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

SebastianCh, czy próbowałeś skorzystać z opcji, które proponowaliśmy poprzednim użytkownikom? 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
434
102
19-03-2018
Wiadomość 6 z 12 (3 140 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak. Nie pomaga. Mam Android 6.0 a aplikacja ING wymaga min. 7.0.
Czy to moze byc przyczna?
Producent telefonu nie udostepnia aktualizacji do 7.0 , telefon ma ok 5 lat ale dziala dobrze i musialbym go wymienic tylko dla aplikacji ING...
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 7 z 12 (3 135 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak, to może być problem, ponieważ do poprawnego działania aplikacji wymagamy Androida w wersji minimum 7.0. Jeżeli Twój telefon nie spełnia tego wymogu, to niestety aplikacja mobilna może nie działać poprawnie. W tej sytuacji proponujemy logowanie poprzez przeglądarkę internetową. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
674
215
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (3 031 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jak to mówi ten Pan w reklamie? "...co ekologiczne to ekonomiczne..."? No to najwyższy czas wymienić telefon, dorzucić trochę śmieci, zużyć trochę zasobów naturalnych, itp, tylko dlatego, że nie mogę używać aplikacji mojego banku. Z racji tego, że mój czteroletni telefon działa całkiem dobrze to taniej będzie mi zmienić bank.

Czy naprawdę tak trudne/kosztowne/skomplikowane jest utrzymanie starszej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

 

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Brozu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 9 z 12 (2 295 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Głównym powodem zmiany wymagań technicznych jest kwestia bezpieczeństwa. Producenci telefonów cały czas odkrywają mniejsze i większe błędy, mogące prowadzić do różnego rodzaju zagrożeń - czy to związanych z bezpieczeństwem danych czy nawet samego sprzętu. Równie ważne, choć często nie tak widoczne dla użytkownika, są usprawnienia związane z prywatnością i ochroną. W nowszych wersjach systemu udostępniane są poprawki dla zdiagnozowanych nieprawidłowości.
 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
928
191
07-06-2017
Wiadomość 10 z 12 (2 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata przed uruchomieniem wszystkich transz kredytu

Tak, możesz nadpłacić kredyt w każdej chwili. Pamiętaj jednak, żeby nie spłacić tej części uruchomionej już kwoty kredytu Emotikon: Szczęśliwy 

30-06-2022
Re: nadpłata kredytu

Dzień dobry, 

 

Czy to oznacza, że można nadpłacać kredyt przed uruchomieniem wszystkich transz kredytu, a nadpłata kredytu nie zablokuje możliwości wypłaty kolejnej transzy? 

Czy może Pan wskazać gdzie

...

30-06-2022
Cofnięcie transz i umorzenie osetek

Cześć!

Podpisaliśmy z żoną 4.10.2021 r. umowę deweloperską na dom. W związku z informacjami odnośnie harmonogramu prac na budowie na dzień tamtejszy powinien być zakończony etap 2 budowy (30.09.2021 r.
...

30-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy