Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

[ Edytowane ]

Ja mam Android w wersji 7.0 i ten sam problem, wyskakuje kod błędu WRP0000.

Nie mogę normalnie korzystać z aplikacji od ponad miesiąca.

Działa tylko potwierdzanie płatności pinem.

 

Odpowiedz
0 Lajków
bwln
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-01-2022
Wiadomość 11 z 12 (3 319 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Proszę w pierwszej kolejności zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę. Dodatkowo, proszę sprawdzić, czy aplikacja nie wymaga aktualizacji. W ustawieniach telefonu, proszę wymusić zatrzymanie naszej aplikacji i spróbować się zalogować. Jeśli wskazówki nie pomogą, proszę przeinstalować naszą aplikację i aktywować ją na nowo. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 12 z 12 (3 246 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.

14-01-2025
Kredyt na dokończenie inwestycji

Cześć,

 

Razem z żoną posiadamy działkę o statusie rolno-budowlanym, która ma 3000m2. Obecnie na działce mamy budynek w stanie "stan surowy zamkniętym", który jest wyceniany na wartość 350 000 PLN + kwo

...

14-01-2025
Bankomat widmo?

Serdecznie witam,
a pytanie mam jedno.
Czy banku ING nie stać na wymianę,sprzętu bądź firmy,która obsługuje bankomaty sygnowane logo ING?
Jest taki bankomat w Józefowie 05-420/jedyny należący do Ing w ty...

14-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy