Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

[ Edytowane ]

Ja mam Android w wersji 7.0 i ten sam problem, wyskakuje kod błędu WRP0000.

Nie mogę normalnie korzystać z aplikacji od ponad miesiąca.

Działa tylko potwierdzanie płatności pinem.

 

Odpowiedz
0 Lajków
bwln
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-01-2022
Wiadomość 11 z 12 (2 793 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Proszę w pierwszej kolejności zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę. Dodatkowo, proszę sprawdzić, czy aplikacja nie wymaga aktualizacji. W ustawieniach telefonu, proszę wymusić zatrzymanie naszej aplikacji i spróbować się zalogować. Jeśli wskazówki nie pomogą, proszę przeinstalować naszą aplikację i aktywować ją na nowo. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 12 z 12 (2 720 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy