08-01-2022 10:00
Dzień dobry
Mam pytanie związane z zaufanymi urządzeniami w aplikacji mobilnej.
Przez długi czas logowałem się do aplikacji mobilnej ze smartfona(nazwijmy go tutaj smartfon1). Po jakimś czasie kupiłem nowego smartfona(nazwijmy go smartfon2) i zacząłem tylko z niego korzystać z aplikacji mobilnej banku ING. Gdy po kilku miesiącach chciałem na smartfon1 zalogować się do aplikacji to nie było to możliwe. Na smartfon2 po zalogowaniu sprawdziłem w ustawieniach w zaufanych urządzeniach że smartfon1 ma adnotację "usunięte (tutaj data)". Czy jest jakiś określony termin niekorzystania z aplikacji mobilnej na danym urządzeniu kiedy to urządzenie zostanie automatycznie usunięte? Wiem że sam tego urządzenia nie usuwałem
Z góry dziękuję za pomoc.
14-01-2022 21:49
17-01-2022 08:46
@Mac Jeżeli nie używasz aplikacji na danym telefonie przez 90 dni, to dla bezpieczeństwa odparujemy ją z Twojego telefonu. Musisz ją wtedy aktywować ponownie.
Witam.
Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz
... 18-04-2025No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś.
18-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |