08-01-2022 10:00
Dzień dobry
Mam pytanie związane z zaufanymi urządzeniami w aplikacji mobilnej.
Przez długi czas logowałem się do aplikacji mobilnej ze smartfona(nazwijmy go tutaj smartfon1). Po jakimś czasie kupiłem nowego smartfona(nazwijmy go smartfon2) i zacząłem tylko z niego korzystać z aplikacji mobilnej banku ING. Gdy po kilku miesiącach chciałem na smartfon1 zalogować się do aplikacji to nie było to możliwe. Na smartfon2 po zalogowaniu sprawdziłem w ustawieniach w zaufanych urządzeniach że smartfon1 ma adnotację "usunięte (tutaj data)". Czy jest jakiś określony termin niekorzystania z aplikacji mobilnej na danym urządzeniu kiedy to urządzenie zostanie automatycznie usunięte? Wiem że sam tego urządzenia nie usuwałem
Z góry dziękuję za pomoc.
14-01-2022 21:49
17-01-2022 08:46
@Mac Jeżeli nie używasz aplikacji na danym telefonie przez 90 dni, to dla bezpieczeństwa odparujemy ją z Twojego telefonu. Musisz ją wtedy aktywować ponownie.
Dzień dobry,
jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?
Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz
... 27-06-2022Dziękuję za odpowiedź.
Troszkę jeszcze pytań (wytłuszczone to Twoje cytaty)
Karta Mastercard jest świetnym rozwiązaniem, jeśli konto walutowe w euro to nasz jedyny produkt w banku.
To w takim razie po
... 27-06-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |