21-01-2022 14:27 | Edytowano: 21-01-2022 14:32
Ja mam Android w wersji 7.0 i ten sam problem, wyskakuje kod błędu WRP0000.
Nie mogę normalnie korzystać z aplikacji od ponad miesiąca.
Działa tylko potwierdzanie płatności pinem.
22-01-2022 16:45
Proszę w pierwszej kolejności zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę. Dodatkowo, proszę sprawdzić, czy aplikacja nie wymaga aktualizacji. W ustawieniach telefonu, proszę wymusić zatrzymanie naszej aplikacji i spróbować się zalogować. Jeśli wskazówki nie pomogą, proszę przeinstalować naszą aplikację i aktywować ją na nowo. Mam nadzieję, że to pomoże
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025