21-03-2021 23:40
brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie
aplikacja "mieli' 5 min i nic miedzy czasie wyskakuje info
"pobieramy dane aplikacji 100%"
O CO CHODZI ??
22-03-2021 20:25
Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji. Jeśli tak, zaktualizuj ją. W innym przypadku spróbuj ją odinstalować, zrestartować telefon i ponownie pobrać.
Mam nadzieję, że się uda
31-08-2021 16:10
Dzień dobry,
mam dokładnie taki sam problem.
Po wpisaniu pinu pokazuje się tylko biały ekran i kółeczko (dokładnie jak na zdjęciach przedmówcy.
Reinstalacja nie pomogła.
Wersja aplikacji: 4.0.4
Po dodaniu skrótu na ekranie powitalnym (okno z opcją dodaj paragon) aplikacja poprawnie wyświetla saldo, ale po wpisaniu pinu brak możliwości zalogowania.
Co robić?
01-09-2021 16:26
Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.
17-11-2021 08:16
18-11-2021 08:26
SebastianCh, czy próbowałeś skorzystać z opcji, które proponowaliśmy poprzednim użytkownikom? 😊
18-11-2021 09:27
19-11-2021 09:44
Tak, to może być problem, ponieważ do poprawnego działania aplikacji wymagamy Androida w wersji minimum 7.0. Jeżeli Twój telefon nie spełnia tego wymogu, to niestety aplikacja mobilna może nie działać poprawnie. W tej sytuacji proponujemy logowanie poprzez przeglądarkę internetową.
21-12-2021 22:51
Jak to mówi ten Pan w reklamie? "...co ekologiczne to ekonomiczne..."? No to najwyższy czas wymienić telefon, dorzucić trochę śmieci, zużyć trochę zasobów naturalnych, itp, tylko dlatego, że nie mogę używać aplikacji mojego banku. Z racji tego, że mój czteroletni telefon działa całkiem dobrze to taniej będzie mi zmienić bank.
Czy naprawdę tak trudne/kosztowne/skomplikowane jest utrzymanie starszej wersji aplikacji?
Pozdrawiam
Paweł
22-12-2021 23:20
Głównym powodem zmiany wymagań technicznych jest kwestia bezpieczeństwa. Producenci telefonów cały czas odkrywają mniejsze i większe błędy, mogące prowadzić do różnego rodzaju zagrożeń - czy to związanych z bezpieczeństwem danych czy nawet samego sprzętu. Równie ważne, choć często nie tak widoczne dla użytkownika, są usprawnienia związane z prywatnością i ochroną. W nowszych wersjach systemu udostępniane są poprawki dla zdiagnozowanych nieprawidłowości.
Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który zn
... 28-11-2024Witam serdecznie,
w weekend nie było wglądu w zakładkę dotyczącą pożyczek.
Był komunikat "coś poszło nie tak".
Podobno zmienił się sposób rozliczenia nadpłaty pożyczki. Dotychczas nadpłata skutkowała a
... 28-11-2024