Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie 

aplikacja "mieli' 5 min i nic miedzy czasie wyskakuje info

"pobieramy dane aplikacji 100%"

O CO CHODZI ??

Odpowiedz
0 Lajków
ambraf7491
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2021
Wiadomość 1 z 12 (10 032 wyświetleń)

Re: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji. Jeśli tak, zaktualizuj ją. W innym przypadku spróbuj ją odinstalować, zrestartować telefon i ponownie pobrać. 
Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Mrugający 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (9 977 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Dzień dobry,
mam dokładnie taki sam problem.
Po wpisaniu pinu pokazuje się tylko biały ekran i kółeczko (dokładnie jak na zdjęciach przedmówcy.

Reinstalacja nie pomogła.

Wersja aplikacji: 4.0.4

Po dodaniu skrótu na ekranie powitalnym (okno z opcją dodaj paragon) aplikacja poprawnie wyświetla saldo, ale po wpisaniu pinu brak możliwości zalogowania.

 

Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
patelnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2021
Wiadomość 3 z 12 (9 473 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 12 (9 422 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Czy udalo sie rozwiazac problem ? Ja mam taki sam..
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 5 z 12 (8 400 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

SebastianCh, czy próbowałeś skorzystać z opcji, które proponowaliśmy poprzednim użytkownikom? 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 12 (8 303 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak. Nie pomaga. Mam Android 6.0 a aplikacja ING wymaga min. 7.0.
Czy to moze byc przyczna?
Producent telefonu nie udostepnia aktualizacji do 7.0 , telefon ma ok 5 lat ale dziala dobrze i musialbym go wymienic tylko dla aplikacji ING...
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 7 z 12 (8 298 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak, to może być problem, ponieważ do poprawnego działania aplikacji wymagamy Androida w wersji minimum 7.0. Jeżeli Twój telefon nie spełnia tego wymogu, to niestety aplikacja mobilna może nie działać poprawnie. W tej sytuacji proponujemy logowanie poprzez przeglądarkę internetową. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (8 194 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jak to mówi ten Pan w reklamie? "...co ekologiczne to ekonomiczne..."? No to najwyższy czas wymienić telefon, dorzucić trochę śmieci, zużyć trochę zasobów naturalnych, itp, tylko dlatego, że nie mogę używać aplikacji mojego banku. Z racji tego, że mój czteroletni telefon działa całkiem dobrze to taniej będzie mi zmienić bank.

Czy naprawdę tak trudne/kosztowne/skomplikowane jest utrzymanie starszej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

 

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Brozu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 9 z 12 (7 458 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Głównym powodem zmiany wymagań technicznych jest kwestia bezpieczeństwa. Producenci telefonów cały czas odkrywają mniejsze i większe błędy, mogące prowadzić do różnego rodzaju zagrożeń - czy to związanych z bezpieczeństwem danych czy nawet samego sprzętu. Równie ważne, choć często nie tak widoczne dla użytkownika, są usprawnienia związane z prywatnością i ochroną. W nowszych wersjach systemu udostępniane są poprawki dla zdiagnozowanych nieprawidłowości.
 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 10 z 12 (7 374 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy