Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie 

aplikacja "mieli' 5 min i nic miedzy czasie wyskakuje info

"pobieramy dane aplikacji 100%"

O CO CHODZI ??

Odpowiedz
0 Lajków
ambraf7491
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2021
Wiadomość 1 z 12 (14 162 wyświetleń)

Re: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji. Jeśli tak, zaktualizuj ją. W innym przypadku spróbuj ją odinstalować, zrestartować telefon i ponownie pobrać. 
Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Mrugający 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (14 107 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Dzień dobry,
mam dokładnie taki sam problem.
Po wpisaniu pinu pokazuje się tylko biały ekran i kółeczko (dokładnie jak na zdjęciach przedmówcy.

Reinstalacja nie pomogła.

Wersja aplikacji: 4.0.4

Po dodaniu skrótu na ekranie powitalnym (okno z opcją dodaj paragon) aplikacja poprawnie wyświetla saldo, ale po wpisaniu pinu brak możliwości zalogowania.

 

Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
patelnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2021
Wiadomość 3 z 12 (13 603 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 12 (13 552 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Czy udalo sie rozwiazac problem ? Ja mam taki sam..
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 5 z 12 (12 530 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

SebastianCh, czy próbowałeś skorzystać z opcji, które proponowaliśmy poprzednim użytkownikom? 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 6 z 12 (12 433 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak. Nie pomaga. Mam Android 6.0 a aplikacja ING wymaga min. 7.0.
Czy to moze byc przyczna?
Producent telefonu nie udostepnia aktualizacji do 7.0 , telefon ma ok 5 lat ale dziala dobrze i musialbym go wymienic tylko dla aplikacji ING...
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 7 z 12 (12 428 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak, to może być problem, ponieważ do poprawnego działania aplikacji wymagamy Androida w wersji minimum 7.0. Jeżeli Twój telefon nie spełnia tego wymogu, to niestety aplikacja mobilna może nie działać poprawnie. W tej sytuacji proponujemy logowanie poprzez przeglądarkę internetową. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (12 324 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jak to mówi ten Pan w reklamie? "...co ekologiczne to ekonomiczne..."? No to najwyższy czas wymienić telefon, dorzucić trochę śmieci, zużyć trochę zasobów naturalnych, itp, tylko dlatego, że nie mogę używać aplikacji mojego banku. Z racji tego, że mój czteroletni telefon działa całkiem dobrze to taniej będzie mi zmienić bank.

Czy naprawdę tak trudne/kosztowne/skomplikowane jest utrzymanie starszej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

 

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Brozu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 9 z 12 (11 588 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Głównym powodem zmiany wymagań technicznych jest kwestia bezpieczeństwa. Producenci telefonów cały czas odkrywają mniejsze i większe błędy, mogące prowadzić do różnego rodzaju zagrożeń - czy to związanych z bezpieczeństwem danych czy nawet samego sprzętu. Równie ważne, choć często nie tak widoczne dla użytkownika, są usprawnienia związane z prywatnością i ochroną. W nowszych wersjach systemu udostępniane są poprawki dla zdiagnozowanych nieprawidłowości.
 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 10 z 12 (11 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy