Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie 

aplikacja "mieli' 5 min i nic miedzy czasie wyskakuje info

"pobieramy dane aplikacji 100%"

O CO CHODZI ??

Odpowiedz
0 Lajków
ambraf7491
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2021
Wiadomość 1 z 12 (10 027 wyświetleń)

Re: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji. Jeśli tak, zaktualizuj ją. W innym przypadku spróbuj ją odinstalować, zrestartować telefon i ponownie pobrać. 
Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Mrugający 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (9 972 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Dzień dobry,
mam dokładnie taki sam problem.
Po wpisaniu pinu pokazuje się tylko biały ekran i kółeczko (dokładnie jak na zdjęciach przedmówcy.

Reinstalacja nie pomogła.

Wersja aplikacji: 4.0.4

Po dodaniu skrótu na ekranie powitalnym (okno z opcją dodaj paragon) aplikacja poprawnie wyświetla saldo, ale po wpisaniu pinu brak możliwości zalogowania.

 

Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
patelnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2021
Wiadomość 3 z 12 (9 468 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 12 (9 417 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Czy udalo sie rozwiazac problem ? Ja mam taki sam..
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 5 z 12 (8 395 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

SebastianCh, czy próbowałeś skorzystać z opcji, które proponowaliśmy poprzednim użytkownikom? 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 12 (8 298 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak. Nie pomaga. Mam Android 6.0 a aplikacja ING wymaga min. 7.0.
Czy to moze byc przyczna?
Producent telefonu nie udostepnia aktualizacji do 7.0 , telefon ma ok 5 lat ale dziala dobrze i musialbym go wymienic tylko dla aplikacji ING...
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 7 z 12 (8 293 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak, to może być problem, ponieważ do poprawnego działania aplikacji wymagamy Androida w wersji minimum 7.0. Jeżeli Twój telefon nie spełnia tego wymogu, to niestety aplikacja mobilna może nie działać poprawnie. W tej sytuacji proponujemy logowanie poprzez przeglądarkę internetową. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (8 189 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jak to mówi ten Pan w reklamie? "...co ekologiczne to ekonomiczne..."? No to najwyższy czas wymienić telefon, dorzucić trochę śmieci, zużyć trochę zasobów naturalnych, itp, tylko dlatego, że nie mogę używać aplikacji mojego banku. Z racji tego, że mój czteroletni telefon działa całkiem dobrze to taniej będzie mi zmienić bank.

Czy naprawdę tak trudne/kosztowne/skomplikowane jest utrzymanie starszej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

 

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Brozu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 9 z 12 (7 453 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Głównym powodem zmiany wymagań technicznych jest kwestia bezpieczeństwa. Producenci telefonów cały czas odkrywają mniejsze i większe błędy, mogące prowadzić do różnego rodzaju zagrożeń - czy to związanych z bezpieczeństwem danych czy nawet samego sprzętu. Równie ważne, choć często nie tak widoczne dla użytkownika, są usprawnienia związane z prywatnością i ochroną. W nowszych wersjach systemu udostępniane są poprawki dla zdiagnozowanych nieprawidłowości.
 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 10 z 12 (7 369 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy