Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie 

aplikacja "mieli' 5 min i nic miedzy czasie wyskakuje info

"pobieramy dane aplikacji 100%"

O CO CHODZI ??

Odpowiedz
0 Lajków
ambraf7491
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2021
Wiadomość 1 z 12 (9 877 wyświetleń)

Re: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji. Jeśli tak, zaktualizuj ją. W innym przypadku spróbuj ją odinstalować, zrestartować telefon i ponownie pobrać. 
Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Mrugający 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (9 822 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Dzień dobry,
mam dokładnie taki sam problem.
Po wpisaniu pinu pokazuje się tylko biały ekran i kółeczko (dokładnie jak na zdjęciach przedmówcy.

Reinstalacja nie pomogła.

Wersja aplikacji: 4.0.4

Po dodaniu skrótu na ekranie powitalnym (okno z opcją dodaj paragon) aplikacja poprawnie wyświetla saldo, ale po wpisaniu pinu brak możliwości zalogowania.

 

Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
patelnia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2021
Wiadomość 3 z 12 (9 318 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziałała, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany (czat w Moje ING lub kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69). Na podstawie Twojego indywidualnego zgłoszenia przekażemy tę sytuację do naszego wsparcia IT.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
408
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 12 (9 267 wyświetleń)

Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Czy udalo sie rozwiazac problem ? Ja mam taki sam..
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 5 z 12 (8 245 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

SebastianCh, czy próbowałeś skorzystać z opcji, które proponowaliśmy poprzednim użytkownikom? 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 12 (8 148 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak. Nie pomaga. Mam Android 6.0 a aplikacja ING wymaga min. 7.0.
Czy to moze byc przyczna?
Producent telefonu nie udostepnia aktualizacji do 7.0 , telefon ma ok 5 lat ale dziala dobrze i musialbym go wymienic tylko dla aplikacji ING...
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianCh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-11-2021
Wiadomość 7 z 12 (8 143 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Tak, to może być problem, ponieważ do poprawnego działania aplikacji wymagamy Androida w wersji minimum 7.0. Jeżeli Twój telefon nie spełnia tego wymogu, to niestety aplikacja mobilna może nie działać poprawnie. W tej sytuacji proponujemy logowanie poprzez przeglądarkę internetową. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (8 039 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Jak to mówi ten Pan w reklamie? "...co ekologiczne to ekonomiczne..."? No to najwyższy czas wymienić telefon, dorzucić trochę śmieci, zużyć trochę zasobów naturalnych, itp, tylko dlatego, że nie mogę używać aplikacji mojego banku. Z racji tego, że mój czteroletni telefon działa całkiem dobrze to taniej będzie mi zmienić bank.

Czy naprawdę tak trudne/kosztowne/skomplikowane jest utrzymanie starszej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

 

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Brozu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 9 z 12 (7 303 wyświetleń)

Re: Re.: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Głównym powodem zmiany wymagań technicznych jest kwestia bezpieczeństwa. Producenci telefonów cały czas odkrywają mniejsze i większe błędy, mogące prowadzić do różnego rodzaju zagrożeń - czy to związanych z bezpieczeństwem danych czy nawet samego sprzętu. Równie ważne, choć często nie tak widoczne dla użytkownika, są usprawnienia związane z prywatnością i ochroną. W nowszych wersjach systemu udostępniane są poprawki dla zdiagnozowanych nieprawidłowości.
 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 10 z 12 (7 219 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy