Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Cześć,

próbując dodać w aplikacji mobilnej (Android) zdjęcie zrobione telefonem, niestety nie idzie. Czasem wczyta zdjęcie jednej strony, ale drugiej już nie chce, a czasem żadnej. Wygląda to tak jak widać w załączniku.

 

PS. Na komputerze poszło od strzała.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 10 (18 341 wyświetleń)

Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

A jak już udało mi się dodać oba zdjęcia, to nie ważne jak je sfotografuje, nie chcą zostać zaakceptowane... Chyba nie ma w bazie nowych dowodów.
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 10 (18 307 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Prosimy, prześlij nam zdjęcia dokumentu w Moim ING przez Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Dodaj plik. Sprawdzimy dlaczego aplikacja nie akceptuje zdjęć w standardowej drodze przy aktualizacji danych.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 10 (18 285 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Nie wiem na ile bezpieczne jest wrzucanie zdjęcia dowodu w czacie... Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 4 z 10 (18 203 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

@Tymcio Dodanie zdjęcia lub skanu dokumentu w naszej aplikacji mobilnej lub po zalogowaniu do konta przez przeglądarkę internetową jest bezpieczne. Zrobisz to po wejściu w menu (swoje dane lub "chłopka" w aplikacji) > Wiadomości> Napisz do nas. Takie dane przechowujemy na bezpiecznych dyskach bankowych. W samym czacie, który jest dostępny w bankowości na dole strony nie ma opcji wysłania załącznika.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (18 138 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Ok. Przesłałem zdjęcie.

Dodatkowo powiem, że po kilkukrotnych próbach dodania, gdy wklepałem dane z palca (pojawił się formularz) też wystąpił ten sam błąd (brak dowodu w bazie dowodów osobistych)...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 6 z 10 (18 130 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

No i niestety dostałem odpowiedź "formułkową" - spróbuj ponownie, albo idź do oddziału.

Nie tego oczekiwałem...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 7 z 10 (18 067 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

@Tymcio Bardzo bym chciałabym Ci pomóc, ale na Społeczności nie mam takiej możliwości. Tu nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 8 z 10 (17 997 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Kontaktowałem. Zostałem skierowany do oddziału. System po prostu nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 9 z 10 (17 973 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

[ Edytowane ]

@Tymcio Przykro mi, jeśli taką odpowiedź otrzymałeś to dodanie dokumentu, będzie możliwe w oddziale naszego banku.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 10 z 10 (17 892 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy