09-11-2020 22:09
Za każdym razem gdy próbuje założyć konto za pomoc selfie wyskakuje błąd po zrobieniu zdjęcia dowodu po kilku minutowej weryfkiacje wyskakuje błąd ,,Nie udało się zweryfikować tożsamość'' chodz zdjęcie dowodu wykonuje w dobrym świetle oraz czytelne.
10-11-2020 22:18
@Patryk1231 Wielkie dzięki za wybranie naszej oferty Bardzo proszę, spróbuj odinstalować naszą aplikację i pobrać ją ponownie. To często pomaga w takiej sytuacji. Proponuje także, abyś spróbował zrobić zdjęcie na tle białego tła- może na szafce (o ile masz je w tym kolorze) lub kartki z bloku/ zeszytu. Dodam również, że identyfikacja tożsamości będzie niemożliwa, jeśli Twój dokument jest nieważny/ zastrzeżony. Gdyby jednak te rozwiązania nie przyniosły rezultatu, proszę, zgłoś nam tę sytuację na naszej całodobowej infolinii- 32 357 00 69. Przyjmiemy wtedy od Ciebie zgłoszenie techniczne. Poza aplikacją, konto możesz otworzyć także na naszej stronie- ing.pl.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182