Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Cześć,

próbując dodać w aplikacji mobilnej (Android) zdjęcie zrobione telefonem, niestety nie idzie. Czasem wczyta zdjęcie jednej strony, ale drugiej już nie chce, a czasem żadnej. Wygląda to tak jak widać w załączniku.

 

PS. Na komputerze poszło od strzała.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 10 (21 452 wyświetleń)

Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

A jak już udało mi się dodać oba zdjęcia, to nie ważne jak je sfotografuje, nie chcą zostać zaakceptowane... Chyba nie ma w bazie nowych dowodów.
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 10 (21 418 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Prosimy, prześlij nam zdjęcia dokumentu w Moim ING przez Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Dodaj plik. Sprawdzimy dlaczego aplikacja nie akceptuje zdjęć w standardowej drodze przy aktualizacji danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 10 (21 396 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Nie wiem na ile bezpieczne jest wrzucanie zdjęcia dowodu w czacie... Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 4 z 10 (21 314 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

@Tymcio Dodanie zdjęcia lub skanu dokumentu w naszej aplikacji mobilnej lub po zalogowaniu do konta przez przeglądarkę internetową jest bezpieczne. Zrobisz to po wejściu w menu (swoje dane lub "chłopka" w aplikacji) > Wiadomości> Napisz do nas. Takie dane przechowujemy na bezpiecznych dyskach bankowych. W samym czacie, który jest dostępny w bankowości na dole strony nie ma opcji wysłania załącznika.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (21 249 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Ok. Przesłałem zdjęcie.

Dodatkowo powiem, że po kilkukrotnych próbach dodania, gdy wklepałem dane z palca (pojawił się formularz) też wystąpił ten sam błąd (brak dowodu w bazie dowodów osobistych)...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 6 z 10 (21 241 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

No i niestety dostałem odpowiedź "formułkową" - spróbuj ponownie, albo idź do oddziału.

Nie tego oczekiwałem...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 7 z 10 (21 178 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

@Tymcio Bardzo bym chciałabym Ci pomóc, ale na Społeczności nie mam takiej możliwości. Tu nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 8 z 10 (21 108 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

Kontaktowałem. Zostałem skierowany do oddziału. System po prostu nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 9 z 10 (21 084 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

[ Edytowane ]

@Tymcio Przykro mi, jeśli taką odpowiedź otrzymałeś to dodanie dokumentu, będzie możliwe w oddziale naszego banku.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 10 z 10 (21 003 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Proszę też pomyśleć o „prostej spółce akcyjnej”

Dzięki serdeczne!

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy