Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu
Ok. Przesłałem zdjęcie.
Dodatkowo powiem, że po kilkukrotnych próbach dodania, gdy wklepałem dane z palca (pojawił się formularz) też wystąpił ten sam błąd (brak dowodu w bazie dowodów osobistych)...
próbując dodać w aplikacji mobilnej (Android) zdjęcie zrobione telefonem, niestety nie idzie. Czasem wczyta zdjęcie jednej strony, ale drugiej już nie chce, a czasem żadnej. Wygląda to tak jak widać w załączniku.
Warto się spieszyć, bo jednak odsetek użytkowników tego urządzenia jest spory, a zmiana konta jest znacznie tańszym rozwiązaniem, niż zmiana smartfona...
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
Dlatego, że nie ma sensu wydawać na to pieniędzy ING nie poszło na łatwiznę, zrobili naprawdę nieźle webową usługę, która rozszerzona została w wersji mobilnej o dodatkowe funkcjonalności.
Czy coś zmieniło się w usłudze ING Księgowość? Podczas przejścia do usługi z konta firmowego, po kliknięciu Wystaw fakturę wylogowuje mnie i wymaga logowania adresem email oraz hasłem (nie mam takowych). Co więcej, z aplikacji księgowość nie da się wrócić do konta firmowego (a przynajmniej ja nie wiem jak).
Zakładając konto firmowe wziąłem sobie kartę do tego konta. Okazuje się jednak, że jest mi ona całkowicie zbędna, gdyż wystarczy mi karta na koncie prywatnym. Karty firmowej nie aktywowałem i mam pytanie - czy w takiej sytuacji będzie pobierana ode mnie opłata, a jeśli tak, to czy mogę zamknąć samą kartę, by takowej opłaty nie ponosić i jak to zrobić?