- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
13-09-2019 13:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
może ktoś wie czemu bank ING poszedł na łatwiznę i zamiast zrobić porządną aplikację mobilną, zrobił tylko ekran startowy. Po zalogowaniu to nie jest żadna aplikacja, tylko strona mobilna.
Żaden, żaden bank nie odwalił czegoś takiego. Mam apki BNP, Milennium, Santander. Wszystko tam działa niezwykle płynnie. Wczytywanie historii bez żadnych lagow. To co się dzieje w w historii Moje ING jest niedopuszczalne - opóźnione przewijanie, ciągle doczytywanie, czekanie na zmianę konta itd. Ponadto brak gestów, klawiatury numerycznej w polu kwota, nr konta, żadna animacja nie jest płynna, niestetyczne przewijanie ekranów lewo prawo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2019 14:30
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście, nie mówię że ING Mobile jest wydajne - istotnie, mają sporo do nadrobienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2019 15:08
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proces od włączenia np. apki BNP do możliwości wykonania przelewu trwa maks. 7 sekund, w ING każda ***oła musi się doczytać i trwa to znaczenie dłużej. Historia w ING to jest inny wymiar indolencji i nie wiem jak można na takie coś pozwolić. Po wczytaniu przelewów z 2 miesięcy system zaczyna zwalniać, przewijanie jest opóźnione, wszystko działa z 2-3 sekundowym opóźnieniem.
Ten sposób powoduje, że bank ogranicza sobie pole wprowadzania innowacji. Bo nie wiem czy przy tym rozwiązaniu kiedykolwiek doczekamy się:
- wyciągania ustawień gestem przeciągania od krawędzi, taka innowacja
- modyfikowania ekranu startowego po zalogowaniu przeciągając panele
- klawiatury numerycznej w polach kwota, nr konta
- brak podświetlenia przycisków na szaro jak w normalnej aplikacji jak np. w Allegro, przez co można się zastanawiać, czy się kliknęło, czy nie
Uważam, że jest to pójście na łatwiznę, bo nie trzeba tworzyć apki dla wielu systemów mobilnych, tylko zoptymalizowaną stronę internetową, która i tak działa niesamowicie wolno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-09-2019 08:07
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Osobiście używam Mojego ING od momentu gdy raczkował t.j. od pierwszej bety. Używam wersji webowej oraz mobilnej na iOS i działa mi ona płynnie.
Modulowanie obu systemów osobno jest drogie i czasochłonne. W dodatku różnorodność sprzętowa, dostępna obecnie na rynku nie pomaga i zawsze będzie problem z tym aby dostarczyć usługę dla wszystkich wszędzie w wysokiej jakości. Żadna instytucja nie chce być oceniana negatywnie, pozwolić sobie na odpływ klienta czy zły P.R.
Niebawem mBank wyda swój system bankowości w aplikacji RWD, zanim to zrobi spójrzmy jak wyglądał rozwój bankowości do tej chwili;
system www, -> wersja lajt -> nowa bankowość -> nowa aplikacja mobilna -> obecna nowa aplikacja mobilna, budowa nowej bankowości w RWD + aplikacja mobilna
Pragnę zaznaczyć, że obecna ich aplikacja mobilna, nie ma super możliwości = brak pełnej funkcjonalności z webowego systemu bankowości.
a próbował kolega robić np przelew zagraniczny, przez www w telefonie korzystając z panelu m bankowości? ( tak wiem że teraz można je robić w apce) , wystawiać w ten sposób fakturę, to nie są łatwe tematy.
W ING bardzo podoba mi się fakt, że co jakiś czas nie muszę uczyć się interfejsu systemu bankowości na nowo, a gdy pojawi się w nim nowa funkcjonalność, mam ją również odrazu w aplikacji mobilnej. Chwale sobie fakt posiadania aplikacji mobilnej, którą wykorzystuje na iPhonie jak i iPadzie,
Są też minusy nad którymi ubolewam;
- brak możliwości trzymania polis ubezpieczeniowych w jednym miejscu ( niektóre pozostają po stronie PZU czy NN)
- brak potwierdzeń pdf po zapłaceniu z karty kredytowej ( trzeba iść do placówki, gdy jest potrzebne)
Znalazł bym kilka takich kwiatków 😋
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-09-2019 09:59
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bank Millenium potrafił przenieść prawie całą funkcjonalność strony internetowej do aplikacji mobilnej, która jest natywna. Właśnie to co Pan napisał, że jest to czasochłonne i drogie potwierdza, że ING ma wywalone i im się nie chcę zrobić porządnie zoptymalizowanej natywnej aplikacji. Każda operacja (przelewy, logowanie, wczytywanie historii) trwa znacznie szybciej w apce Millennium, BNP, Santander, iKO, z których korzystałem. Naprawdę wystarczy odpalić którąś z tych apkek i nie da się bronić rozwiązania ING. ING może robić co chcę z apką, ale ma ona funkcjonować tak samo sprawnie, jak u konkurencji lub lepiej.
Cały czas się zastanawiam jak przy rozwiązaniu RWD zostaną wprowadzone gesty wyciągania ustawień na przykład.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-09-2019 19:46
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę ogarnijcie aplikacje mobilna bo działa tragicznie. Chcąc się zalogować klikam ikonę i potem się patrzę na lwa przez około 7sekund. Potem jakiekolwiek kliknięcie to jest 3-4 sekundy czekania, w tych czasach to jest niedopuszczalne np. Wybranie odbiorców, kliknięcie w kartę kredytową, historia transakcji po prostu wszystko. Pytałem kilku innych posiadaczy jak im działa aplikacja ING, potwierdzili że podobnie więc to nie jest tylko moje spostrzeżenie więc drogie ING proszę mocno pomyśleć o tym aby klienci byli zadowoleni a to podobno priorytet w tych czasach, pzdr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-09-2019 20:03
Re: Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lukand8881 rozumiem Twoje sugestie. Cały czas pracujemy nad aplikacją, nie tylko nad jej rozbudowaniem, ale również optymalizacją. Na rynku jest wiele modeli telefonów, systemów operacyjnych. A każdy użytkownik oczekuje idealnej pracy aplikacji. Staramy się, aby użytkownicy aplikacji (których mamy ponad milion) byli zadowolenie na równi i mogli się cieszyć mobilnym bankowaniem. Obiecuję Ci, że przekaże Twoje sugestie do zespołu roboczego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-10-2019 22:18
Re: Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Inne banki mają takie same problemy do rozwiązania co tu opisujesz, a ich aplikacje mobilne działają lepiej, płynniej, bez zamulania, więc jednak można sobie z tym poradzic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-11-2019 16:27
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

I uwierz mi, teraz ta aplikacja "zasuwa"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-11-2019 16:49
Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie apki bankowe, które testowałem (Milennium, Santander, iKO, BNP) działają znacznie szybciej od ING. Przecież inne banki też mają strony mobilne ale do Google Play wrzucają pełnoprawne aplikacje a nie skróty do wersji webowych.Najlepszym przykładem jak beznadziejna jest ta apka to historia transakcji, jej przeglądanie, filtrowanie itd, wystarczy parę razy się przełączyć między zakładkami żeby system wariował. Jak w wersji webowej ING wprowadzi gesty, coś co jest czymś absolutnie podstawowym w Androidzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »