We wszystkich aplikacjach bankowych, które testowałem (Millennium, IKO, PeoPay, Revolut), do wpisywania PIN-u mam do dyspozycji wewnętrzną klawiaturę. Jednak w ING wyskakuje ta zainstalowana na smartfonie. Czy nie uważacie, że to wpływa negatywnie na bezpieczeństwo (większa szansa na przechwycenie).
0
1
Doradca z ambicjami I
10-01-2022
Historia przelewów - bardzo długie wczytywanie, brak płynnego, szybkiego filtrowania, na każdy ekran wyboru trzeba czekać wieczność. Na pewno ktoś korzysta z Revolut - to jest inna liga, dostęp do każdego miejsca jest natychmiastowy, podobnie jest w Millennium, BNP. Przełączanie między zakładkami w ING, proszę to porównać z innymi apkami np. Allegro, YouTube.
ING nadal nie pozwala na tworzenie nota...
0
2
Doradca z ambicjami I
22-01-2020
Wszystkie apki bankowe, które testowałem (Milennium, Santander, iKO, BNP) działają znacznie szybciej od ING. Przecież inne banki też mają strony mobilne ale do Google Play wrzucają pełnoprawne aplikacje a nie skróty do wersji webowych.Najlepszym przykładem jak beznadziejna jest ta apka to historia transakcji, jej przeglądanie, filtrowanie itd, wystarczy parę razy się przełączyć między zakładkami ż
...
0
4
Doradca z ambicjami I
22-01-2020
Bank Millenium potrafił przenieść prawie całą funkcjonalność strony internetowej do aplikacji mobilnej, która jest natywna. Właśnie to co Pan napisał, że jest to czasochłonne i drogie potwierdza, że ING ma wywalone i im się nie chcę zrobić porządnie zoptymalizowanej natywnej aplikacji. Każda operacja (przelewy, logowanie, wczytywanie historii) trwa znacznie szybciej w apce Millennium, BNP, Santand
...
0
3
Doradca z ambicjami I
22-01-2020
Dobrze, rozumiem. Aplikacje, które wymieniłem (Millennium, BNP, Santander) działają znaczenie lepiej i nie korzystają z tego rozwiązania. Mogę natychmiastowo wczytać wszystkie przelewy i super płynnie je przewijać, przelew wyświetla się w nowym oknie, a nie rozwija na liście przelewów.
Proces od włączenia np. apki BNP do możliwości wykonania przelewu trwa maks. 7 sekund, w ING każda ***oła musi się...
0
5
Doradca z ambicjami I
22-01-2020
Dzień dobry,
może ktoś wie czemu bank ING poszedł na łatwiznę i zamiast zrobić porządną aplikację mobilną, zrobił tylko ekran startowy. Po zalogowaniu to nie jest żadna aplikacja, tylko strona mobilna.
Żaden, żaden bank nie odwalił czegoś takiego. Mam apki BNP, Milennium, Santander. Wszystko tam działa niezwykle płynnie. Wczytywanie historii bez żadnych lagow. To co się dzieje w w historii Moje ING ...
0
13
Doradca z ambicjami I
22-01-2020
Dzień dobry
Prosta sprawa, czy mogę cofnąć zastrzeżenie karty wirtualnej?
0
2
Doradca z ambicjami I
05-12-2017
Kiedy ING zacznie księgować wpłaty o każdej porze dnia i nocy? Tak aby uniknąć sytuacji, w której niedostepna jest opcja płatności "Płać z ING".
0
1
Doradca z ambicjami I
29-06-2017
Dziękuję dokładnie o to chodziło.
0
1
Doradca z ambicjami I
24-11-2020
Chcę zaktualizować/potwierdzić dane osobowe aby zobaczyć "Ofertę ING", ale po potwierdzeniu kodem autoryzacyjnym nic się nie zmienia. Nadal wyświetla się informacja o konieczności zaktualizowania/potwierdzenia danych. Nie mogę
przez to założyć karty wirtualnej.
Kiedy ta nowa aodsłona będzie działać jak należy?
0
4
Doradca z ambicjami I
24-11-2020