Odpowiedz

Potwierdzenie danych osobowych

Chcę zaktualizować/potwierdzić dane osobowe aby zobaczyć "Ofertę ING", ale po potwierdzeniu kodem autoryzacyjnym nic się nie zmienia. Nadal wyświetla się informacja o konieczności zaktualizowania/potwierdzenia danych. Nie mogę
przez to założyć karty wirtualnej.

Kiedy ta nowa aodsłona będzie działać jak należy? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
21-05-2017
Wiadomość 1 z 5 (17 467 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Prawdopodobnie nie uzupełniłeś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (17 462 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Dziękuję dokładnie o to chodziło.
Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
21-05-2017
Wiadomość 3 z 5 (17 427 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Uzupełniłem swoje informacje odnośnie FATCA oraz CRS, ale niestety nadal po zalogowaniu wyświetla mi się informacja o konieczności zaktualizowania swoich danych. Jedyne czego nie mam wpisanego to paszportu, ale jego posiadanie nie jest obligatoryjne, więc raczej nie powinno stanowić problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
pitero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2020
Wiadomość 4 z 5 (6 498 wyświetleń)

Re: Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Chciałabym Ci pomóc jednak niestety, tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów. W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (6 434 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy