Odpowiedz

Problem z profilem zaufanym

Kilka lat temu założyłam profil zaufany, weryfikując dane przez bank. Po zmianie nazwiska i zmianie danych musiałam zmienić dane w profilu i w banku i od tego czasu mam problem. Mój profil zaufany nie działa, nie mogę założyć nowego. Niejednokrotnie kontaktowałam się z infolinią oraz w placówce banku, ale do tej pory problem nie został rozwiązany. Co mogę z tym zrobić? Przy próbie założenia nowego profilu zaufanego, dostaję sms z kodem weryfikacyjnym i po jego wpisaniu wyskakuje mi błąd oraz informacja, żeby spróbować później, bo coś poszło nie tak. 

Odpowiedz
0 Lajków
Lorelei
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
2
16-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 930 wyświetleń)

Re: Problem z profilem zaufanym

@Lorelei Przykro mi, że nie możesz korzystać z profilu zaufanego. Niestety jednak, nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej usługi poprzez forum Społeczność ING. Nie mamy tutaj dostępu do systemu, a tylko w ten sposób możemy przyjąć zgłoszenie techniczne, by przypatrzeć się Twoim kłopotom z ePUAPem. Bardzo proszę, napisz do nas jeszcze raz poprzez Moje ING. W zakładce "kontakt i pomoc" znajdziesz opcję dodania załącznika. Proszę, zrób zrzuty ekranu komunikatu, który pojawia Ci się w trakcie zakładania profilu. Opisz nam sprawę i dodaj, że to nie jest pierwszy raz, gdy próbujesz wyjaśnić tę sprawę. Mam nadzieję, że tym razem znajdzie ona pozytywne zakończenie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (4 901 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy