O DorotaB

7 Polubień
11 Rozwiązań
33 Postów
Re: Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

@AndrzejTao Wyciąg w języku angielskim możesz pobrać po zmianie języka na język angielski. Wystarczy, że na dole strony klikniesz w English. Po zmianie języka kliknij w zakładkę History / Statements.

 

 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Przelewy ing

@AniaW2906 Sprawdziłam to dla Ciebie i nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić historię w przeglądarce internetowej - pliki cookie. Jeżeli to rozwiązanie nie pomoże skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Nasza infolinia jest czynna całą dobę.

 

 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt na dom " w rozbudowie"

@Tomszy2178 Jeżeli masz u nas decyzję pozytywną, ale w międzyczasie zmienił się projekt budowlany, to proponuję kontakt z osobą z którą składałeś wniosek. Ważne jest to, czy umowa jest już podpisana i czy można do niej zrobić np. aneks z kosztorysem zamiennym. W sprawie nowego projektu powinieneś się udać do projektanta i z takim nowym projektem i pozwoleniem na budowę/przebudowę możesz złożyć now

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Wkład własny

@Gniewko Ostateczny termin na wniesienie wkładu własnego jest przed wypłaceniem przez nas kredytu. Może się jednak zdarzyć, że w indywidulanych przypadkach, poprosimy o potwierdzenie posiadania wkładu własnego przed wydaniem ostatecznej decyzji kredytowej. 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Opłata za kartę moja wisa

Jednorazową opłatę w wysokości 15 złotych pobieramy za wydanie karty z własnym wizerunkiem. Właściciele konta Direct i Mobi w wieku 13-26 lat pierwszą kartę otrzymują bezpłatnie. Jeśli jest to Twoja druga karta z wizerunkiem, pobierzemy opłatę w wysokości 15 złotych. Aby wyjaśnić, dlaczego naliczyła się opłata skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez czat w Moim ING.

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Przedłużenie okresu budowy

@Alex1  Okres budowalny możesz wydłużyć maksymalnie do 36 miesięcy od pierwszego uruchomienia kredytu. Nie ma to wpływu na okres spłaty, ponieważ nie musimy (w tym przypadku nie możemy) wydłużać okresu karencji w spłacie kapitału kredytu.  Okres spłaty zostaje ten sam, wydłużamy tylko termin na rozliczenie się z budowy/inwestycji. 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzje (wniosek składany bez operatu szacunkowego)

@RM  Do wydania decyzji kredytowej potrzebujemy potwierdzenia pozostałego salda kredytu zbywcy do spłaty. Może to być zaświadczenie o kredycie lub umowa kredytowa z aktualnym harmonogramem. Na moment podpisania umowy kredytowej potrzebujemy zaświadczenie z banku zbywcy potwierdzające, że pozostała kwota do spłaty nie przekracza kwoty udzielanego kredytu. Zaświadczenie z banku ważne jest 30 dni, wi

...
1
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aktywacją karty

@wikaaa2k_ Proszę, spróbuj zalogować się do Mojego ING poprzez przeglądarkę internetową- na stronie ing.pl loginem i hasłem. Jeśli tam by Ci się nie udało, zadzwoń, proszę pod numer 32 357 00 12. Aktywujemy ją telefonicznie. 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria!!!

@Titii Proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 12, gdzie będziemy mogli sprawdzić saldo Twojej karty i w razie takiej potrzeby przyjąć reklamację. Przykro mi, jednak poprzez forum Społeczność nie mamy wglądu do systemu bankowego. Gdybyś wolał z nami popisać- jutro możesz wybrać opcję czata w Moim ING- znajduje się on na dole strony głównej po zalogowaniu. 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z profilem zaufanym

@Lorelei Przykro mi, że nie możesz korzystać z profilu zaufanego. Niestety jednak, nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej usługi poprzez forum Społeczność ING. Nie mamy tutaj dostępu do systemu, a tylko w ten sposób możemy przyjąć zgłoszenie techniczne, by przypatrzeć się Twoim kłopotom z ePUAPem. Bardzo proszę, napisz do nas jeszcze raz poprzez Moje ING. W zakładce "kontakt i pomoc" znajdziesz op

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Refinansowanie Kredytu hipotecznego z dodatkowa gotowka lub finansowaniem zakupu dzialki

@MarekKocon Umożliwiamy refinansowanie kredytu hipotecznego z innego banku wraz z dobraniem dodatkowej kwoty na cel dowolny. Kwota celu dowolnego nie może przekroczyć 50% wnioskowanej kwoty kredytu i 30% wartości nieruchomości będącej zabezpieczeniem. Niestety nie będziesz mógł/mogła jednym kredytem, spłacić poprzedniego zobowiązania i finansować jeszcze zakupu innej nieruchomości.

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: ING konto walutowe w EUR- brak autoryzacji banku przy płatnościach online kartą

@JeepersCreepers jeśli podpiąłeś swoją kartę i aktywowałeś płatności cykliczne to takich, płatności nie trzeba za każdym razem autoryzować, są pobierane automatycznie.

Jako bank jesteśmy zobowiązani do przestrzegania dyrektywy PSD2. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie https://www.ing.pl/wiem/bankowosc-codzienna/czym-jest-dyrektywa-psd2

Jeżeli nie jest to cykliczna płatność to aby spra

...
9
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@Sylwester Rzeczywiście, czas oczekiwania na decyzję może się wydłużyć. Wnioski jednak rozpatrujemy do 21 dni kalendarzowych od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Do tego czasu powinieneś otrzymać decyzję kredytową. Zachęcam Cię jednak do kontaktowania się ze specjalistą u którego składałeś dokumenty - poinformuje Cię na jakim etapie jest wniosek. 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Podpisanie umowy kredytowej

@kanczekir Umowa kredytowa to ważny, wiążący dokument. Można ją podpisać wyłącznie w oddziale banku i na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie.
 

1
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot prowizji

@damdam Zwrócimy prowizję za pożyczkę udzieloną i spłaconą w określonym przez Ciebie przedziale czasowym. Proszę, zgłoś nam jednak reklamację w tym temacie. Możesz to zrobić:
- w Moim ING (opcja czata),

- na infolinii; 32 357 00 69,

- w dowolnym oddziale Emotikon: Szczęśliwy

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@zacharczuk1 Wnioski rozpatrujemy tak szybko, jak tylko możemy. Decyzję ostateczną podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu, jak dostarczysz nam komplet dokumentów. Na każdym etapie wniosku, możemy o nie poprosić. Jeśli poprosiliśmy Cię o dodatkowe dokumenty, prosimy przekaż je specjaliście, z którym kompletujesz wniosek. Jak tylko je otrzymamy i sprawdzimy, przekażemy informację o decyzji kredytowe

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczki gotówkowe - limity

@Brozeros Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pana pytanie. Nie możemy przewidzieć w jaki sposób będzie się zmieniać Pana zdolność kredytowa w przyszłości. Wpływa na nią wiele czynników- aktualne, co warte odkreślenia- w momencie składania wniosku zarobki. W przypadku, gdy wpływy są wyższe, kwota, którą możemy pożyczyć jest wyższa. Znaczenie mają także wydatki- na raty w innych bankach oraz ogól

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Zlecenie stałe a brak środków na koncie

@td2003 Stałe zlecenie zostanie wykonane tego samego dnia do godziny 14:00. W kolejnym dniu roboczym należy samodzielnie wykonać transakcję.

 

 

2
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z dodawaniem zdjęcia dowodu z telefonu

@Tymcio Przykro mi, jeśli taką odpowiedź otrzymałeś to dodanie dokumentu, będzie możliwe w oddziale naszego banku.

 

 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą - odchodzę z Państwa banku

@PeterApple Rozumiem, że kłopoty przy płatnościach internetowych powodują spore utrudnienia. Przykro mi, niestety nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć Twojego zgłoszenia przez forum Społeczność. Zależy nam, aby Ci pomóc. Jeśli nie zadowala Cię nasza poprzednia odpowiedź, bardzo proszę, zgłoś nam odwołanie od reklamacji. Możesz to zrobić w Moim ING- opcja czata. Jeśli wolałbyś z nami porozmawiać, to za

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy z

...
0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z zajęciem egzekucyjnym

@majako123Dane o zajęciu aktualizujemy na podstawie informacji, które otrzymujemy od organu egzekucyjnego.

 

Proszę skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym pod numerem 32 357 00 69.

Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 w soboty od 8:00 do 16:00

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Wiadomości- Nie udało się pobrać danych

@Jakobs spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź, proszę, czy komunikat dalej się pojawia. 

 

Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę skontaktuj się z nami: 

- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- telefonicznie: 32/ 357 00 20.
Sprawdzimy co się dzieje i w razie potrzeby przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie. 

 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Reklamacja wplatomat PROSZE O POMOC

@monluka Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyśpieszenie Twojej sprawy.

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Re: Operat szacunkowy - potrzebny na już!

@martoosia04 Możesz się z na mi skontaktować po numerem  801 111 888  lub +48 32 357 00 65, pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w soboty od  8:00 do 16:00 Emotikon: Szczęśliwy 

0
DorotaB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎11-02-2020 13:10
Data ostatnich odwiedzin ‎17-01-2021 15:35
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 33
Łączna liczba otrzymanych Lajków 7
Posty, które lubię