27-11-2020 20:31
Kilka lat temu założyłam profil zaufany, weryfikując dane przez bank. Po zmianie nazwiska i zmianie danych musiałam zmienić dane w profilu i w banku i od tego czasu mam problem. Mój profil zaufany nie działa, nie mogę założyć nowego. Niejednokrotnie kontaktowałam się z infolinią oraz w placówce banku, ale do tej pory problem nie został rozwiązany. Co mogę z tym zrobić? Przy próbie założenia nowego profilu zaufanego, dostaję sms z kodem weryfikacyjnym i po jego wpisaniu wyskakuje mi błąd oraz informacja, żeby spróbować później, bo coś poszło nie tak.
28-11-2020 20:42
@Lorelei Przykro mi, że nie możesz korzystać z profilu zaufanego. Niestety jednak, nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej usługi poprzez forum Społeczność ING. Nie mamy tutaj dostępu do systemu, a tylko w ten sposób możemy przyjąć zgłoszenie techniczne, by przypatrzeć się Twoim kłopotom z ePUAPem. Bardzo proszę, napisz do nas jeszcze raz poprzez Moje ING. W zakładce "kontakt i pomoc" znajdziesz opcję dodania załącznika. Proszę, zrób zrzuty ekranu komunikatu, który pojawia Ci się w trakcie zakładania profilu. Opisz nam sprawę i dodaj, że to nie jest pierwszy raz, gdy próbujesz wyjaśnić tę sprawę. Mam nadzieję, że tym razem znajdzie ona pozytywne zakończenie.
W sobotę 16.01.2021 r. w ING zmienił się status na "wygląda na to, że mamy wszystko, podejmujemy decyzję". Niestety od soboty dalej cisza.
To już 49 dzień roboczy od momentu złożenia wniosku kredytowe
... 19-01-2021Dzień dobry wszystkim. Posiadam w ING pożyczkę hipoteczną, którą regularnie i bez opóźnień spłacam od 5 lat. Zabezpieczeniem tej pożyczki jest mieszkanie nienależące do mnie tylko do osoby trzeciej. N
... 19-01-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
20 | |
19 | |
16 | |
15 | |
13 |