Odpowiedz

Potwierdzenie danych osobowych

Chcę zaktualizować/potwierdzić dane osobowe aby zobaczyć "Ofertę ING", ale po potwierdzeniu kodem autoryzacyjnym nic się nie zmienia. Nadal wyświetla się informacja o konieczności zaktualizowania/potwierdzenia danych. Nie mogę
przez to założyć karty wirtualnej.

Kiedy ta nowa aodsłona będzie działać jak należy? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
21-05-2017
Wiadomość 1 z 5 (16 355 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Prawdopodobnie nie uzupełniłeś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (16 350 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Dziękuję dokładnie o to chodziło.
Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
21-05-2017
Wiadomość 3 z 5 (16 315 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Uzupełniłem swoje informacje odnośnie FATCA oraz CRS, ale niestety nadal po zalogowaniu wyświetla mi się informacja o konieczności zaktualizowania swoich danych. Jedyne czego nie mam wpisanego to paszportu, ale jego posiadanie nie jest obligatoryjne, więc raczej nie powinno stanowić problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
pitero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2020
Wiadomość 4 z 5 (5 386 wyświetleń)

Re: Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Chciałabym Ci pomóc jednak niestety, tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów. W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (5 322 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a

...

07-01-2025
Druga transza kredytu hipotecznego

Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile

...

07-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Ok, u mnie pomogło w Chrome wyczyszczenie plików cookie również dla strony mojeing.pl

07-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy