21-05-2017 14:34
Chcę zaktualizować/potwierdzić dane osobowe aby zobaczyć "Ofertę ING", ale po potwierdzeniu kodem autoryzacyjnym nic się nie zmienia. Nadal wyświetla się informacja o konieczności zaktualizowania/potwierdzenia danych. Nie mogę
przez to założyć karty wirtualnej.
Kiedy ta nowa aodsłona będzie działać jak należy?
21-05-2017 14:49
Prawdopodobnie nie uzupełniłeś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.
21-05-2017 20:23
23-11-2020 21:43
Uzupełniłem swoje informacje odnośnie FATCA oraz CRS, ale niestety nadal po zalogowaniu wyświetla mi się informacja o konieczności zaktualizowania swoich danych. Jedyne czego nie mam wpisanego to paszportu, ale jego posiadanie nie jest obligatoryjne, więc raczej nie powinno stanowić problemu.
24-11-2020 21:33
Chciałabym Ci pomóc jednak niestety, tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów. W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
W sobotę 16.01.2021 r. w ING zmienił się status na "wygląda na to, że mamy wszystko, podejmujemy decyzję". Niestety od soboty dalej cisza.
To już 49 dzień roboczy od momentu złożenia wniosku kredytowe
... 19-01-2021Dzień dobry wszystkim. Posiadam w ING pożyczkę hipoteczną, którą regularnie i bez opóźnień spłacam od 5 lat. Zabezpieczeniem tej pożyczki jest mieszkanie nienależące do mnie tylko do osoby trzeciej. N
... 19-01-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
20 | |
19 | |
16 | |
15 | |
13 |