Odpowiedz

Potwierdzenie danych osobowych

Chcę zaktualizować/potwierdzić dane osobowe aby zobaczyć "Ofertę ING", ale po potwierdzeniu kodem autoryzacyjnym nic się nie zmienia. Nadal wyświetla się informacja o konieczności zaktualizowania/potwierdzenia danych. Nie mogę
przez to założyć karty wirtualnej.

Kiedy ta nowa aodsłona będzie działać jak należy? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
9
0
21-05-2017
Wiadomość 1 z 5 (11 458 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Prawdopodobnie nie uzupełniłeś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
573
176
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (11 453 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Dziękuję dokładnie o to chodziło.
Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
9
0
21-05-2017
Wiadomość 3 z 5 (11 418 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Uzupełniłem swoje informacje odnośnie FATCA oraz CRS, ale niestety nadal po zalogowaniu wyświetla mi się informacja o konieczności zaktualizowania swoich danych. Jedyne czego nie mam wpisanego to paszportu, ale jego posiadanie nie jest obligatoryjne, więc raczej nie powinno stanowić problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
pitero
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
23-11-2020
Wiadomość 4 z 5 (489 wyświetleń)

Re: Re.: Potwierdzenie danych osobowych

Chciałabym Ci pomóc jednak niestety, tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów. W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
229
45
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: brak decyzji kredytowej od 5.11.2020

W sobotę 16.01.2021 r. w ING zmienił się status na "wygląda na to, że mamy wszystko, podejmujemy decyzję". Niestety od soboty dalej cisza. 

To już 49 dzień roboczy od momentu złożenia wniosku kredytowe

...

19-01-2021
Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową.

Składałam wniosek 24 listopada. 30 listopada trafił w kolejkę do analityka. 8 stycznia dostałam wstępną pozytywną decyzję, wczoraj ostateczną wraz z umową. Nie musiałam nic dosyłać, bo wszystko dałam ...

19-01-2021
Pożyczka hipoteczna pod zastaw nieruchomości osoby trzeciej

Dzień dobry wszystkim. Posiadam w ING pożyczkę hipoteczną, którą regularnie i bez opóźnień spłacam od 5 lat. Zabezpieczeniem tej pożyczki jest mieszkanie nienależące do mnie tylko do osoby trzeciej. N

...

19-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy