27-11-2020 20:31
Kilka lat temu założyłam profil zaufany, weryfikując dane przez bank. Po zmianie nazwiska i zmianie danych musiałam zmienić dane w profilu i w banku i od tego czasu mam problem. Mój profil zaufany nie działa, nie mogę założyć nowego. Niejednokrotnie kontaktowałam się z infolinią oraz w placówce banku, ale do tej pory problem nie został rozwiązany. Co mogę z tym zrobić? Przy próbie założenia nowego profilu zaufanego, dostaję sms z kodem weryfikacyjnym i po jego wpisaniu wyskakuje mi błąd oraz informacja, żeby spróbować później, bo coś poszło nie tak.
28-11-2020 20:42
@Lorelei Przykro mi, że nie możesz korzystać z profilu zaufanego. Niestety jednak, nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej usługi poprzez forum Społeczność ING. Nie mamy tutaj dostępu do systemu, a tylko w ten sposób możemy przyjąć zgłoszenie techniczne, by przypatrzeć się Twoim kłopotom z ePUAPem. Bardzo proszę, napisz do nas jeszcze raz poprzez Moje ING. W zakładce "kontakt i pomoc" znajdziesz opcję dodania załącznika. Proszę, zrób zrzuty ekranu komunikatu, który pojawia Ci się w trakcie zakładania profilu. Opisz nam sprawę i dodaj, że to nie jest pierwszy raz, gdy próbujesz wyjaśnić tę sprawę. Mam nadzieję, że tym razem znajdzie ona pozytywne zakończenie.
Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.). Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a
... 07-01-2025Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile
... 07-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |