13-09-2019 13:47
13-09-2019 14:30
13-09-2019 15:08
15-09-2019 08:07
Osobiście używam Mojego ING od momentu gdy raczkował t.j. od pierwszej bety. Używam wersji webowej oraz mobilnej na iOS i działa mi ona płynnie.
Modulowanie obu systemów osobno jest drogie i czasochłonne. W dodatku różnorodność sprzętowa, dostępna obecnie na rynku nie pomaga i zawsze będzie problem z tym aby dostarczyć usługę dla wszystkich wszędzie w wysokiej jakości. Żadna instytucja nie chce być oceniana negatywnie, pozwolić sobie na odpływ klienta czy zły P.R.
Niebawem mBank wyda swój system bankowości w aplikacji RWD, zanim to zrobi spójrzmy jak wyglądał rozwój bankowości do tej chwili;
system www, -> wersja lajt -> nowa bankowość -> nowa aplikacja mobilna -> obecna nowa aplikacja mobilna, budowa nowej bankowości w RWD + aplikacja mobilna
Pragnę zaznaczyć, że obecna ich aplikacja mobilna, nie ma super możliwości = brak pełnej funkcjonalności z webowego systemu bankowości.
a próbował kolega robić np przelew zagraniczny, przez www w telefonie korzystając z panelu m bankowości? ( tak wiem że teraz można je robić w apce) , wystawiać w ten sposób fakturę, to nie są łatwe tematy.
W ING bardzo podoba mi się fakt, że co jakiś czas nie muszę uczyć się interfejsu systemu bankowości na nowo, a gdy pojawi się w nim nowa funkcjonalność, mam ją również odrazu w aplikacji mobilnej. Chwale sobie fakt posiadania aplikacji mobilnej, którą wykorzystuje na iPhonie jak i iPadzie,
Są też minusy nad którymi ubolewam;
- brak możliwości trzymania polis ubezpieczeniowych w jednym miejscu ( niektóre pozostają po stronie PZU czy NN)
- brak potwierdzeń pdf po zapłaceniu z karty kredytowej ( trzeba iść do placówki, gdy jest potrzebne)
Znalazł bym kilka takich kwiatków 😋
15-09-2019 09:59
Bank Millenium potrafił przenieść prawie całą funkcjonalność strony internetowej do aplikacji mobilnej, która jest natywna. Właśnie to co Pan napisał, że jest to czasochłonne i drogie potwierdza, że ING ma wywalone i im się nie chcę zrobić porządnie zoptymalizowanej natywnej aplikacji. Każda operacja (przelewy, logowanie, wczytywanie historii) trwa znacznie szybciej w apce Millennium, BNP, Santander, iKO, z których korzystałem. Naprawdę wystarczy odpalić którąś z tych apkek i nie da się bronić rozwiązania ING. ING może robić co chcę z apką, ale ma ona funkcjonować tak samo sprawnie, jak u konkurencji lub lepiej.
Cały czas się zastanawiam jak przy rozwiązaniu RWD zostaną wprowadzone gesty wyciągania ustawień na przykład.
29-09-2019 19:46
30-09-2019 20:03
@Lukand8881 rozumiem Twoje sugestie. Cały czas pracujemy nad aplikacją, nie tylko nad jej rozbudowaniem, ale również optymalizacją. Na rynku jest wiele modeli telefonów, systemów operacyjnych. A każdy użytkownik oczekuje idealnej pracy aplikacji. Staramy się, aby użytkownicy aplikacji (których mamy ponad milion) byli zadowolenie na równi i mogli się cieszyć mobilnym bankowaniem. Obiecuję Ci, że przekaże Twoje sugestie do zespołu roboczego.
01-10-2019 22:18
24-11-2019 16:27
24-11-2019 16:49
Wszystkie apki bankowe, które testowałem (Milennium, Santander, iKO, BNP) działają znacznie szybciej od ING. Przecież inne banki też mają strony mobilne ale do Google Play wrzucają pełnoprawne aplikacje a nie skróty do wersji webowych.Najlepszym przykładem jak beznadziejna jest ta apka to historia transakcji, jej przeglądanie, filtrowanie itd, wystarczy parę razy się przełączyć między zakładkami żeby system wariował. Jak w wersji webowej ING wprowadzi gesty, coś co jest czymś absolutnie podstawowym w Androidzie.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024