06-10-2023 13:42
Zostało to zgłoszone do Apple. Problem jest globalny i nie dotyczy wyłącznie naszej aplikacji, a wszystkich aplikacji korzystających z oficjalnej biblioteki yubico na urządzenia mobilne z IOS.
06-10-2023 20:42
i to jest konkret! super, dzięki za info o postępach, to bardzo cenne!!! zdrowia.
14-11-2023 16:43
Minęły prawie dwa miesiące i nadal żadnej poprawy. Problem nie jest globalny, bo inne aplikacje pozwalają na użycie kluczy U2F. Weźcie w końcu pushnijcie tego zagłodzonego PMa, żeby przełożył ticket do TODO, bo to juz lekka przesada.
14-11-2023 21:53
Dokładnie, to już przesada. Jak wyżej zostało napisane, to jedyna apka która nie działa.
Szkoda, że jesteście jedynym bankiem z kluczami w ogóle - w przeciwnym razie bym już dawno odszedł.
Zróbcie coś.
15-11-2023 16:53
Wersja z poprawkami jest przewidziana na koniec listopada. Prosimy, jeszcze o chwilę oczekiwania
29-11-2023 22:04
Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.
Niestety przeliczyłem się. Aktualnie już nie ma nawet prośby o przyłożenie klucza do urządzenia. Od razu po wpisaniu numeru PIN dla aplikacji dostaje komunikat błędu „Coś poszło nie tak spróbuj ponownie”. Bez żadnej nawet próby o zweryfikowanie klucza. Oczywiście nie ma możliwości zmiany sposobu autoryzacji z występującym błędem.
Coraz częściej myślę aby zrezygnować z usług ING. Problemy z menadżerami haseł, niedziałająca usługa U2F. Naprawdę zawiodłem się na usługach bezpieczeństwa w ING.
08-12-2023 22:09
Obecnie problem zniknął. Logowanie kodem U2F do ING przebiega podobnie jak na kompie - przyłóż -> pin -> przyłóż i jak na razie wychodzi na to, że zostało to naprawione.
10-12-2023 13:27
A na pewno zaktualizowałeś iOS do najnowszej wersji też? bo to też było wymagane, przy najmniej u mnie.
Od tego czasu wszystko działa sprawnie.
Ustawa o tzw. "wakacjach kredytowych" nie została jeszcze podpisana przez prezydenta.
05-05-2024Tutaj nie będziemy w stanie sprawdzić powodu odrzucenia wniosku. Prosimy w tej sprawie o kontakt z doradcą, u którego go składałeś.
05-05-2024Witam,
Niedawno krążyła informacja mówiąca o tym, że od 1 maja będzie można składać wnioski o wakacje kredytowe. Czy można już to robić, bo nie mogę znaleźć żadnej tego typu zakładki w aplikacji mobil
... 05-05-2024