06-10-2023 13:42
Zostało to zgłoszone do Apple. Problem jest globalny i nie dotyczy wyłącznie naszej aplikacji, a wszystkich aplikacji korzystających z oficjalnej biblioteki yubico na urządzenia mobilne z IOS.
06-10-2023 20:42
i to jest konkret! super, dzięki za info o postępach, to bardzo cenne!!! zdrowia.
14-11-2023 16:43
Minęły prawie dwa miesiące i nadal żadnej poprawy. Problem nie jest globalny, bo inne aplikacje pozwalają na użycie kluczy U2F. Weźcie w końcu pushnijcie tego zagłodzonego PMa, żeby przełożył ticket do TODO, bo to juz lekka przesada.
14-11-2023 21:53
Dokładnie, to już przesada. Jak wyżej zostało napisane, to jedyna apka która nie działa.
Szkoda, że jesteście jedynym bankiem z kluczami w ogóle - w przeciwnym razie bym już dawno odszedł.
Zróbcie coś.
15-11-2023 16:53
Wersja z poprawkami jest przewidziana na koniec listopada. Prosimy, jeszcze o chwilę oczekiwania
29-11-2023 22:04
Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.
Niestety przeliczyłem się. Aktualnie już nie ma nawet prośby o przyłożenie klucza do urządzenia. Od razu po wpisaniu numeru PIN dla aplikacji dostaje komunikat błędu „Coś poszło nie tak spróbuj ponownie”. Bez żadnej nawet próby o zweryfikowanie klucza. Oczywiście nie ma możliwości zmiany sposobu autoryzacji z występującym błędem.
Coraz częściej myślę aby zrezygnować z usług ING. Problemy z menadżerami haseł, niedziałająca usługa U2F. Naprawdę zawiodłem się na usługach bezpieczeństwa w ING.
08-12-2023 22:09
Obecnie problem zniknął. Logowanie kodem U2F do ING przebiega podobnie jak na kompie - przyłóż -> pin -> przyłóż i jak na razie wychodzi na to, że zostało to naprawione.
10-12-2023 13:27
A na pewno zaktualizowałeś iOS do najnowszej wersji też? bo to też było wymagane, przy najmniej u mnie.
Od tego czasu wszystko działa sprawnie.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182