Odpowiedz

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Zostało to zgłoszone do Apple. Problem jest globalny i nie dotyczy wyłącznie naszej aplikacji, a wszystkich aplikacji korzystających z oficjalnej biblioteki yubico na urządzenia mobilne z IOS.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 11 z 18 (4 906 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

i to jest konkret! super, dzięki za info o postępach, to bardzo cenne!!! zdrowia.

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 12 z 18 (4 884 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Minęły prawie dwa miesiące i nadal żadnej poprawy. Problem nie jest globalny, bo inne aplikacje pozwalają na użycie kluczy U2F. Weźcie w końcu pushnijcie tego zagłodzonego PMa, żeby przełożył ticket do TODO, bo to juz lekka przesada.

Ddpaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
19-09-2023
Wiadomość 13 z 18 (4 291 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Dokładnie, to już przesada. Jak wyżej zostało napisane, to jedyna apka która nie działa.

Szkoda, że jesteście jedynym bankiem z kluczami w ogóle - w przeciwnym razie bym już dawno odszedł.

Zróbcie coś.

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 14 z 18 (4 267 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wersja z poprawkami jest przewidziana na koniec listopada. Prosimy, jeszcze o chwilę oczekiwania



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 15 z 18 (4 232 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.

 

Niestety przeliczyłem się. Aktualnie już nie ma nawet prośby o przyłożenie klucza do urządzenia. Od razu po wpisaniu numeru PIN dla aplikacji dostaje komunikat błędu „Coś poszło nie tak spróbuj ponownie”. Bez żadnej nawet próby o zweryfikowanie klucza. Oczywiście nie ma możliwości zmiany sposobu autoryzacji z występującym błędem.


Coraz częściej myślę aby zrezygnować z usług ING. Problemy z menadżerami haseł, niedziałająca usługa U2F. Naprawdę zawiodłem się na usługach bezpieczeństwa w ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yolek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2023
Wiadomość 16 z 18 (4 002 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Obecnie problem zniknął. Logowanie kodem U2F do ING przebiega podobnie jak na kompie - przyłóż -> pin -> przyłóż i jak na razie wychodzi na to, że zostało to naprawione.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 17 z 18 (3 735 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

A na pewno zaktualizowałeś iOS do najnowszej wersji też? bo to też było wymagane, przy najmniej u mnie.
Od tego czasu wszystko działa sprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 18 z 18 (3 657 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy