Odpowiedz

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Zostało to zgłoszone do Apple. Problem jest globalny i nie dotyczy wyłącznie naszej aplikacji, a wszystkich aplikacji korzystających z oficjalnej biblioteki yubico na urządzenia mobilne z IOS.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
325
64
04-09-2015
Wiadomość 11 z 18 (3 227 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

i to jest konkret! super, dzięki za info o postępach, to bardzo cenne!!! zdrowia.

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 12 z 18 (3 205 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Minęły prawie dwa miesiące i nadal żadnej poprawy. Problem nie jest globalny, bo inne aplikacje pozwalają na użycie kluczy U2F. Weźcie w końcu pushnijcie tego zagłodzonego PMa, żeby przełożył ticket do TODO, bo to juz lekka przesada.

Ddpaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
19-09-2023
Wiadomość 13 z 18 (2 612 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Dokładnie, to już przesada. Jak wyżej zostało napisane, to jedyna apka która nie działa.

Szkoda, że jesteście jedynym bankiem z kluczami w ogóle - w przeciwnym razie bym już dawno odszedł.

Zróbcie coś.

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 14 z 18 (2 588 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wersja z poprawkami jest przewidziana na koniec listopada. Prosimy, jeszcze o chwilę oczekiwania

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
96
16
14-12-2020
Wiadomość 15 z 18 (2 553 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.

 

Niestety przeliczyłem się. Aktualnie już nie ma nawet prośby o przyłożenie klucza do urządzenia. Od razu po wpisaniu numeru PIN dla aplikacji dostaje komunikat błędu „Coś poszło nie tak spróbuj ponownie”. Bez żadnej nawet próby o zweryfikowanie klucza. Oczywiście nie ma możliwości zmiany sposobu autoryzacji z występującym błędem.


Coraz częściej myślę aby zrezygnować z usług ING. Problemy z menadżerami haseł, niedziałająca usługa U2F. Naprawdę zawiodłem się na usługach bezpieczeństwa w ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yolek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2023
Wiadomość 16 z 18 (2 323 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Obecnie problem zniknął. Logowanie kodem U2F do ING przebiega podobnie jak na kompie - przyłóż -> pin -> przyłóż i jak na razie wychodzi na to, że zostało to naprawione.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 17 z 18 (2 056 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd dla iOS 17

A na pewno zaktualizowałeś iOS do najnowszej wersji też? bo to też było wymagane, przy najmniej u mnie.
Od tego czasu wszystko działa sprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 18 z 18 (1 978 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: AWARIA MODUŁU WPŁAT

Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji prze

...

29-05-2024
Re: Czas oczekiwania

Po co kontaktować się z doradcą, skoro oni sami nic nie wiedzą, bo czekają na odpowiedź banku ? 

I to nie tydzień czy dwa, ale ponad miesiąc.. w moim przypadku zaraz wybije dwa miesiące. 

 

Czy bank w og

...

29-05-2024
Re.: Blik płace później w ING

Podpinam się do pytania.

28-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy