Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

Chyba używamy różnych aplikacji. Zarówno appka mBank jak i ING działają u mnie tak samo sprawnie.

Jakich gestów niby oczekujesz?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 11 z 14 (5 250 wyświetleń)

Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

Historia przelewów - bardzo długie wczytywanie, brak płynnego, szybkiego filtrowania, na każdy ekran wyboru trzeba czekać wieczność. Na pewno ktoś korzysta z Revolut - to jest inna liga, dostęp do każdego miejsca jest natychmiastowy, podobnie jest w Millennium, BNP. Przełączanie między zakładkami w ING, proszę to porównać z innymi apkami np. Allegro, YouTube.
ING nadal nie pozwala na tworzenie notatek do przelewów, mimo że to jest bardzo proste do wprowadzenia. Ale mamy kategorie, które są kompletnie nieprzydatne. Paragony - zamiast dać możliwość dodawania ich do poszczególnych transakcji, to nie, jeden folder na wszystko. Jeśli skrót do strony mobilnej jest dla ludzi satysfakcjonujący, to trudno.
Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
21-05-2017
Wiadomość 12 z 14 (4 990 wyświetleń)

Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

[ Edytowane ]
Ja jestem strasznie zadowolony , miałem apki millenium, BNP Paribas , peopay, citi handlowy , credit agricole i moim zdaniem ing pasuje mi najbardziej i działa bardzo szybko, chociaż musze przyznać ze millenium też bardzo wysoki poziom. Jedyne co bym zmienił to sposób logowania odciskim palca , żeby nie trzeba było naciskać zaloguj
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 13 z 14 (4 950 wyświetleń)

Re: Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

@Waterpolo sugestia zapisana - dzięki Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 14 (4 919 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelew na błędny rachunek bankowy

Hej,

Dokonałem zwrotu zamówienia w sklepie internetowym które ma konto firmowe w Ing. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar zapłacony za pobraniem, musiałem uzupełnić formularz i podać tam num

...

10-11-2024
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy