06-12-2023 15:10 | Edytowano: 06-12-2023 15:13
Witam mam dziwny problem z powiadomieniem którego nie mogę usuną z belki powiadomień w telefonie (Samsung S20 FE). Sprawa wygląda tak że po skorzystaniu z blika (zapłaceniu nim) i wylogowaniu się z aplikacji mobilnej ING wyskakuje powiadomienie "Kod BLIK jest aktywny" powiadomienia nie można usunąć. Kiedy na nie klikam uruchamia się tak jakby aplikacja i mam aktywny numer BLIK i normalnie odlicza czas aktywności, po mimo iż nie logowałem się do aplikacji. Ktoś wie co jest nie tak ? aplikację przeinstalowałem ale nadal to samo, telefon uruchomiłem ponownie ale również nie pomaga.
06-12-2023 18:03
06-12-2023 18:19
Albo coś z Samsungiem nie tak i ich aktualizacjami bo z tego co kojarzę dwie aktualizację wstecz tego błędu nie miałem heh...
06-12-2023 21:59
No dobra. Znalazłem sposób jak zrobić aby powiadomienie zniknęło.
Wystarczy wejść w ustawienia powiadomień w telefonie i wyłączyć na chwilę
aplikacji moje ing zgodę na powiadomienia.
Powiadomienie znika i nie pojawia się ponownie po ponownym włączeniu zgody.
Przynajmniej u mnie tak to działa.
07-12-2023 21:25
Tak u mnie też ten sposób działa, ale mam nadzieje że rozwiążą ten problem.
07-12-2023 21:34
Ten kłopot z blikiem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Do czasu rozwiązania, mogę zalecić dezaktywacje opcji Powiadomienia o aktywnym kodzie BLIK. Ścieżka: Aplikacje -> Moje ING -> Powiadomienia ->kategoria powiadomień ( rożnie zależne od tel. ) ->powiadomienia o aktywnym kodzie.
08-12-2023 22:06
10-12-2023 00:51
To samo na telefonach ASUS. Kiedy zostanie to naprawione. Przecież gotowa aplikacja nie powinna mieć takich problemów.
13-12-2023 11:40
Tydzień mija a problem jak wystepował, tak dalej wystepuje..... mega irytujące, i choroba wie, co tam w tle się dzieje w tym procesie....
13-12-2023 11:50
Czy jest już jakaś informacja na temat naprawienia błędu? Nie oszukując, jest to dość niebezpieczna sytuacja...
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie