Odpowiedz

Brak wykresu oszczędności

Dzień dobry

 

Chciałem zapytać co się wydarzyło z wykresem oszczędności w aplikacji/wersji www. Nie ma tego nigdzie, a było to ekstremalnie wygodne i przydatne, przy sprawdzaniu jak się kształtowały wpływy i wypłaty z kont oszczędnościowych. Co za "geniusz" to usunął? 

 

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
smykulfc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-09-2022
Wiadomość 1 z 5 (5 244 wyświetleń)

Re: Brak wykresu oszczędności

Podjęliśmy decyzję o usunięciu wykresu oszczędności ze względu na małe zainteresowanie wśród klientów. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się jej Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (5 128 wyświetleń)

Re.: Brak wykresu oszczędności

Dokładnie. Tyle bzdur jest dostępnych a to najprostsze i najwygodniejsze zostaje usunięte.

Odpowiedz
0 Lajków
JarekGac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-11-2022
Wiadomość 3 z 5 (4 646 wyświetleń)

Re: Brak wykresu oszczędności

Podbijamy temat... Po co usuwać coś co nie jest negatywnie oceniane przez użytkowników? Wizualizacja uznań i obciążeń na koncie zwykłym i oszczędnościowym to jest coś w punkt! Zobaczyć jak od początku konta wyglądało zarządzanie budżetem: bezcenne... Czekam zniecierpliwiony na powrót tej funkcjonalności! 

Odpowiedz
0 Lajków
Rigid
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-12-2023
Wiadomość 4 z 5 (2 773 wyświetleń)

Re: Brak wykresu oszczędności

Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 5 z 5 (2 710 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wniosek za pośrednictwem doradcy

Dzień dobry

W czwartek, 20 lutego, złożyłam wniosek za pośrednictwem doradcy. Nie mam obywatelstwa polskiego, więc nie dało się otrzymać natychmiastowej decyzji wstępnej. Nie mam numeru wniosku, gdyż z

...

24-02-2025
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

To trochę dziwne że aplikacja "moje ing" i strona ing nie działa po aktualuzacji ios do 18.4 a aplikacja "ing business" działa. Czyli klienci indywidualni nie mogą koży***ć ale biznesowi już tak...

24-02-2025
Re.: Problem ze stroną logowania

Bez zmian

24-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy