16-12-2023 17:53
Z żoną mamy oboje konto w ING. Czy jest możliwość założenia w ramach jednej aplikacji dwóch kont tak byśmy mogli wspólnie korzystać z aplikacji na tablecie?
17-12-2023 16:01
Loginy wydajemy indywidualnie dla każdego użytkownika. Jeśli posiadacie z żoną osobne loginy, to kolejnego (osobnego) loginu nie założymy dla osobnego konta.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024