Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

[ Edytowane ]

Witam mam dziwny problem z powiadomieniem którego nie mogę usuną z belki powiadomień w telefonie (Samsung S20 FE). Sprawa wygląda tak że po skorzystaniu z blika (zapłaceniu nim) i wylogowaniu się z aplikacji mobilnej ING wyskakuje powiadomienie "Kod BLIK jest aktywny" powiadomienia nie można usunąć. Kiedy na nie klikam uruchamia się tak jakby aplikacja i mam aktywny numer BLIK i normalnie odlicza czas aktywności, po mimo iż nie logowałem się do aplikacji. Ktoś wie co jest  nie tak ? aplikację przeinstalowałem ale  nadal to samo, telefon uruchomiłem ponownie ale  również nie pomaga. 

 

shakal84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
06-12-2023
Wiadomość 1 z 17 (13 934 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Mam dokładnie to samo (samsung a32, android 13 ).
Wygląda na to, że coś zrypali w ostatniej aktualizacji aplikacji.
eagle481
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
06-12-2023
Wiadomość 2 z 17 (13 899 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Albo coś z Samsungiem nie tak i ich aktualizacjami bo z tego co kojarzę dwie aktualizację wstecz tego błędu nie miałem  heh...

Odpowiedz
0 Lajków
shakal84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
06-12-2023
Wiadomość 3 z 17 (13 892 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

No dobra. Znalazłem sposób jak zrobić aby powiadomienie zniknęło.

Wystarczy wejść w ustawienia powiadomień w telefonie i wyłączyć na  chwilę

aplikacji moje ing zgodę na powiadomienia. 

Powiadomienie znika i nie pojawia się ponownie po ponownym włączeniu zgody.

Przynajmniej u mnie tak to działa.  

Odpowiedz
0 Lajków
eagle481
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
06-12-2023
Wiadomość 4 z 17 (13 845 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Tak u mnie  też ten sposób działa, ale mam nadzieje że rozwiążą ten problem. 

Odpowiedz
0 Lajków
shakal84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
06-12-2023
Wiadomość 5 z 17 (13 674 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Ten kłopot z blikiem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Do czasu rozwiązania, mogę zalecić dezaktywacje opcji Powiadomienia o aktywnym kodzie BLIK. Ścieżka: Aplikacje -> Moje ING -> Powiadomienia ->kategoria powiadomień ( rożnie zależne od tel. ) ->powiadomienia o aktywnym kodzie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 6 z 17 (13 671 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Ten sam problem występuje także na oppo. Jest to dość ryzykowny temat, bo nawet po wylogowaniu, ubiciu aplikacji, to powiadomienie jest widoczne i odpala od razu blika.

Problem pojawiać się zaczął po aktualizacji.
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 7 z 17 (13 431 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

To samo na telefonach ASUS. Kiedy zostanie to naprawione. Przecież gotowa aplikacja nie powinna mieć takich problemów.

poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
10
12-11-2023
Wiadomość 8 z 17 (12 731 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Tydzień mija a problem jak wystepował, tak dalej wystepuje..... mega irytujące, i choroba wie, co tam w tle się dzieje w tym procesie....

Odpowiedz
0 Lajków
fishrman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-12-2023
Wiadomość 9 z 17 (9 418 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Czy jest już jakaś informacja na temat naprawienia błędu? Nie oszukując, jest to dość niebezpieczna sytuacja...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 10 z 17 (9 410 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy