06-12-2023 15:10 | Edytowano: 06-12-2023 15:13
Witam mam dziwny problem z powiadomieniem którego nie mogę usuną z belki powiadomień w telefonie (Samsung S20 FE). Sprawa wygląda tak że po skorzystaniu z blika (zapłaceniu nim) i wylogowaniu się z aplikacji mobilnej ING wyskakuje powiadomienie "Kod BLIK jest aktywny" powiadomienia nie można usunąć. Kiedy na nie klikam uruchamia się tak jakby aplikacja i mam aktywny numer BLIK i normalnie odlicza czas aktywności, po mimo iż nie logowałem się do aplikacji. Ktoś wie co jest nie tak ? aplikację przeinstalowałem ale nadal to samo, telefon uruchomiłem ponownie ale również nie pomaga.
06-12-2023 18:03
06-12-2023 18:19
Albo coś z Samsungiem nie tak i ich aktualizacjami bo z tego co kojarzę dwie aktualizację wstecz tego błędu nie miałem heh...
06-12-2023 21:59
No dobra. Znalazłem sposób jak zrobić aby powiadomienie zniknęło.
Wystarczy wejść w ustawienia powiadomień w telefonie i wyłączyć na chwilę
aplikacji moje ing zgodę na powiadomienia.
Powiadomienie znika i nie pojawia się ponownie po ponownym włączeniu zgody.
Przynajmniej u mnie tak to działa.
07-12-2023 21:25
Tak u mnie też ten sposób działa, ale mam nadzieje że rozwiążą ten problem.
07-12-2023 21:34
Ten kłopot z blikiem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Do czasu rozwiązania, mogę zalecić dezaktywacje opcji Powiadomienia o aktywnym kodzie BLIK. Ścieżka: Aplikacje -> Moje ING -> Powiadomienia ->kategoria powiadomień ( rożnie zależne od tel. ) ->powiadomienia o aktywnym kodzie.
08-12-2023 22:06
10-12-2023 00:51
To samo na telefonach ASUS. Kiedy zostanie to naprawione. Przecież gotowa aplikacja nie powinna mieć takich problemów.
13-12-2023 11:40
Tydzień mija a problem jak wystepował, tak dalej wystepuje..... mega irytujące, i choroba wie, co tam w tle się dzieje w tym procesie....
13-12-2023 11:50
Czy jest już jakaś informacja na temat naprawienia błędu? Nie oszukując, jest to dość niebezpieczna sytuacja...
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024