31-10-2020 17:49
Cześć,
próbując dodać w aplikacji mobilnej (Android) zdjęcie zrobione telefonem, niestety nie idzie. Czasem wczyta zdjęcie jednej strony, ale drugiej już nie chce, a czasem żadnej. Wygląda to tak jak widać w załączniku.
PS. Na komputerze poszło od strzała.
01-11-2020 11:40
01-11-2020 15:13
Prosimy, prześlij nam zdjęcia dokumentu w Moim ING przez Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Dodaj plik. Sprawdzimy dlaczego aplikacja nie akceptuje zdjęć w standardowej drodze przy aktualizacji danych.
03-11-2020 10:03
Nie wiem na ile bezpieczne jest wrzucanie zdjęcia dowodu w czacie...
04-11-2020 10:09
@Tymcio Dodanie zdjęcia lub skanu dokumentu w naszej aplikacji mobilnej lub po zalogowaniu do konta przez przeglądarkę internetową jest bezpieczne. Zrobisz to po wejściu w menu (swoje dane lub "chłopka" w aplikacji) > Wiadomości> Napisz do nas. Takie dane przechowujemy na bezpiecznych dyskach bankowych. W samym czacie, który jest dostępny w bankowości na dole strony nie ma opcji wysłania załącznika.
04-11-2020 11:46
Ok. Przesłałem zdjęcie.
Dodatkowo powiem, że po kilkukrotnych próbach dodania, gdy wklepałem dane z palca (pojawił się formularz) też wystąpił ten sam błąd (brak dowodu w bazie dowodów osobistych)...
05-11-2020 18:10
No i niestety dostałem odpowiedź "formułkową" - spróbuj ponownie, albo idź do oddziału.
Nie tego oczekiwałem...
06-11-2020 19:45
@Tymcio Bardzo bym chciałabym Ci pomóc, ale na Społeczności nie mam takiej możliwości. Tu nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
07-11-2020 08:08
08-11-2020 08:20 | Edytowano: 08-11-2020 08:20
@Tymcio Przykro mi, jeśli taką odpowiedź otrzymałeś to dodanie dokumentu, będzie możliwe w oddziale naszego banku.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024