Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Brak przydzielonej kategorii w analizie wydatków
03-11-2020 09:40
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry!
Mam problem korzystam z zbliżeniowej Google Pay i płacąc kartą mam zawsze transakcję widoczne w aplikacji monilnej ING, zawsze była przydzielona kategoria do analizy wydatków jednak zauważyłam że parę transakcji nie sa przydzielone a były. Proszę o pomoc jak mozna przydzielić te płatności
Mam problem korzystam z zbliżeniowej Google Pay i płacąc kartą mam zawsze transakcję widoczne w aplikacji monilnej ING, zawsze była przydzielona kategoria do analizy wydatków jednak zauważyłam że parę transakcji nie sa przydzielone a były. Proszę o pomoc jak mozna przydzielić te płatności
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 1 z 2
(5 820 wyświetleń)
04-11-2020 10:01
Re: Brak przydzielonej kategorii w analizie wydatków
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kasienka0415 Przydzielanie kategorii transakcji działa aktualnie prawidłowo. Możliwe, że kłopot jest indywidualny. Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę, napisz do nas w tej sprawie przez czat w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony po zalogowaniu do konta. Sprawdzimy to dokładnie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość