Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak przydzielonej kategorii w analizie wydatków

Dzień dobry!
Mam problem korzystam z zbliżeniowej Google Pay i płacąc kartą mam zawsze transakcję widoczne w aplikacji monilnej ING, zawsze była przydzielona kategoria do analizy wydatków jednak zauważyłam że parę transakcji nie sa przydzielone a były. Proszę o pomoc jak mozna przydzielić te płatności
Odpowiedz
0 Lajków
Kasienka0415
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 682 wyświetleń)

Re: Brak przydzielonej kategorii w analizie wydatków

@Kasienka0415 Przydzielanie kategorii transakcji działa aktualnie prawidłowo. Możliwe, że kłopot jest indywidualny. Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę, napisz do nas w tej sprawie przez czat w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony po zalogowaniu do konta. Sprawdzimy to dokładnie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 623 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oszustwo bankomatów Planet Cash

Witam , mam u was konto z dobre 20 lat dla klientów indywidualnych jak od 3 lat konto firmowe , dzisiaj chciałem wypłacić z bankomatu Planet Cash który bank ING wyśmienicie promuję,pieniądze w kwocie ...

18-11-2025
Czas analizy po dodatkowych oświadczeniach

Wniosek w banku od 14.10.2025.

Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:

 

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

 

Do czasu kiedy po zmianie s

...

18-11-2025
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy