- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
16-09-2016 13:56
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Szaman Stale pracujemy nad optymalizacją. W najbliższych aktualizacjach poprawimy jej wydajność.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-09-2016 10:28
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NataliaJ pisze:cześć,
@pepto aplikacja mobilna Moje ING mobile jest aplikację dedykowaną na smartfony, a nie na tablety. Z racji tego, że jest to aplikacja hybrydowa i posiada w sobie części natywne, to nie będą one wyglądać tak dobrze na tablecie, jak wyglądają na telefonie. A o responsywności mówimy w kontekście bankowości internetowej Moje ING. Jeśli otworzysz Moje ING na tablecie to zobaczysz, że dopasuje się do Twojego urządzenia i każdego innego
![]()
jeśli info o tabletach nie jest wystarczająco widoczne to postaramy się to poprawić.
pozdrawiam,
Natalia
Skoro to strona opakowana w kilka kontrolek systemowych to... powinna działać niemalże jak w przeglądarce, więc ktoś tu albo nie wie co mówi albo celowo uskutecznia farmazonowanie
A co do cudownej aplikacji mobilnej i jej 'optymalizacji' - to jest strona w JS (który jest kulawy i potrafi 'zabić' nawet najnowsze procesory intella) więc jakbyście nie stawali na głowie to toto nie będziem uliło mniej. Polecam w centrali zmienić najnowszy sprzęt i testować na tym co jest popularne - laptopy z marketów i inne low-end.
PS. Ocena aplikacji w play store spadła z 2,6 na 2,1 -- po prostu brawa i oklaski ciekawe czy osoba odpowiedzialna za tego potworka jest z siebie dumna (i czy ma jeszcze pracę
)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-09-2016 10:39
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zabawne, hiszpańskie ING przeszło taką samą metamorfozę (aplikacje są chyba tożsame, a przynajmniej są mocno zbliżone - nowa też dostała strasznej choroby zwanej bąbelkizacją ) i... użytkownicy na nową też narzekają
ulubiony komentarz: "no fajnie, jest bardziej nowoczesna ale... nie działa"
i to podsumowuje całość starań ing...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-09-2016 12:30
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-09-2016 12:35
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ekhm, jeżeli przekikanie się na telefonie przez Magiczne Kółeczka zajmuje kilka minut (lub więcej) i to samo można zrobić w starym systemie w kilkanaście/-dziesiąt sekund to nie, nowa aplikacja nie działa.
A co do zapewnień - ING może sobie zapewniać, ale ta aplikacja jest źle napisana od samego początku i jakby jej nie optymalizowali i jakby nie stawali na głowie to nie będzie działać chociaż w połowie taka szybko jak poprzednia wersja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-10-2016 23:41
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zainstalowałem obok jeszcze działającej starej tą nową wersję na Androida 6.0.1 , który posiadam.
Działa zdecydowanie szybciej jak jakiś czas temu ale nadal wolna. Stara przy tym to był jak gepard do żółwia.
Optymalizacja jeszcze mocno do poprawy!!!
Kilka uwag
1) Jaki spec wpadł na pomysł, że w nowej nie ma klawiatury tylko numerycznej? W starej była tylko numeryczna i palcami od nogi mogłem wbijać PIN. Teraz jest cała alfanumeryczna i trzeba celować w cyferki. Komu to przeszkadzało? Zmienicie to w końcu na tylko numeryczną?
2) Kolejny durny pomysł. W starej wersji miałem ciche powiadomienie o ruchach na moich rachunkach jako wiadomości push. Wystarczyła tylko dyskretna wibracja.
Obecna brzęczy jakimś dźwiekiem. Dlaczego znowu dobry pomysł zmieniona na zły?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-10-2016 21:13
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No przecież już odpowiedzieli:
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.
Nie bo nie. Ponieważ tak jest lepiej bo inaczej czyli nowocześnie. Ważne są zmiany dla samych zmian, nie ważne czy na lepsze czy na gorsze. Podobnie sprawa wygląda z MS Office/Windows itd. Przykłady można wymieniać bez końca. Takie czasy nastały, że jak się czegoś nie zmienia to znaczy, że firma się nie rozwija. Tu zmienimy logo, tu obrazek, tu klawiaturkę i już jest postęp. Nie martw się, za parę lat w kolejnej odsłonie systemu ING przywróci taką klawiaturkę jako rewolucyjną nowość ułatwiającą logowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-11-2016 10:57
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aplikacja w wersji na telefon wg mnie działa obecnie bez zarzutu. Natomiast w wersji na tablet (Nexus 9) wiesza się w momencie próby wylogowania z aplikacji.
Proszę o poprawienie, ponieważ zrezygnowaliście Państwo z ING Mobile HD - pozostała mi ING Mobile dla przedsiębiorców, która wygląda na tablecie po prostu fatalnie...
Druga sprawa: w listopadzie miały być uruchomione płatności HCE, czy coś się zmieniło, czy zostaną wprowadzone zgodnie z planem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-11-2016 10:49
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@HansHawk Aplikacja INGMobile dla przedsiębiorców jest przystosowana na telefon. Jeżeli masz u nas konto osobiste, to na tablecie możesz korzystać z usługi Moje ING na przeglądarce internetowej.
Jeżeli chodzi o HCE, to planujemy wprowadzić na przełomie 2016/2017 roku. Na naszym blogu możesz sprawdzić jakie funkcje chcemy dodać do aplikacji Moje ING mobile.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-11-2016 07:04 | Edytowano: 05-11-2016 07:08
Re.: Moje ING Mobile Android
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość