- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
04-07-2016 08:49
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pepto Nazwę konta możesz zmieniać przez Moje ING.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-07-2016 14:41
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@viggen Stanardowo wpisując PIN do nowej aplikacji, powinna Ci się pojawić tylko klawiatura numeryczna (tak jak dotychczas).
Czy możesz sprawdzić, czy po zmianie klawiatury na inną (np. Klawiatura Google ze Sklepu Play) również występuje ten sam problem? Klawiaturę domyślną możesz zmienić w Ustawienia->Język i wprowadzanie.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-07-2016 19:06 | Edytowano: 04-07-2016 19:07
Re.: Moje ING Mobile Android
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
MarcinB pisze:@viggen Stanardowo wpisując PIN do nowej aplikacji, powinna Ci się pojawić tylko klawiatura numeryczna (tak jak dotychczas).
Czy możesz sprawdzić, czy po zmianie klawiatury na inną (np. Klawiatura Google ze Sklepu Play) również występuje ten sam problem? Klawiaturę domyślną możesz zmienić w Ustawienia->Język i wprowadzanie.
A dlaczego mam zmieniać? Jeśli na starej aplikacji nie mam z tym problemu i dalej działa mi logowanie przy loginie i PINie tylko z klawiaturą numeryczną, to dlaczego do nowej mam grzebać specjalnie w telefonie?
Dwa. Co się stało z wiadomościami push? Dlaczego w starej mam to dyskretnie (tylko wibracja) a w nowej - pojawia mi się jeszcze dodatkowo dźwięk oraz.....na dodatek niewiadomo dlaczego - dźwięk taki sam jaki mam ustawiony na SMS. Gdzie to się wyłącza bo w ustawieniach znaleźć nie można??!
Trzy. Na razie nową wywaliłem bo nie mam zamiaru z niej korzystać, jak mi muli i się ładuje "pół dnia" Na razie korzystam ze starej, gdzie potrzebuje szybki przelew i działa bez żadnej zadyszki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-07-2016 15:32
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z naszej strony nie zaprogramowaliśmy aplikacji tak, aby zawsze pokazywała się klawiatura numeryczna dlatego właśnie zależy to od telefonu.
Nie zrealizowaliśmy tego ze względu na kompatybilność między poszczególnymi systemami (jedna aplikacja frontowa). Spróbujemy podejść do tematu w przyszłych aktualizacjach.
Jeśli chodzi o powiadomienia - zależy to jak masz ustawiony dźwięk w telefonie. Jeśli włączysz tryb cichy to i powiadomienia z aplikacji nie będą mieć dźwięku.
Pracujemy nad poprawą wydolności nowej aplikacji. Oczywiście ze "starej" możesz cały czas korzystać.
Dziękujemy za uwagi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-07-2016 21:34
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego nie zaprogramowaliście tak aby była klawiatura numeryczna? Nie mam zamiaru teraz testować wszystkich producentów albo broń boże wracać do Samsunga lub LG aby mieć taką klawiaturę?
W starej wersji wszystko działa niezależnie od producenta telefonu.
Proszę nie próbować ale działać

Powiadomienia dźwiękowego nie mam i nie miałem nigdy w starej wersji. Dlaczego to nie zostało tak samo zrobione w nowej? W starej dyskretnie miałem tylko wibracje. Obecnie mam jeszcze dodatkowo dźwięk, którego nie chce i nie można tego wyłączyć. Chciałbym mieć tak jak było w starej wersji. A nowa aplikacja to że daje dźwięk to jeszcze taki sam jak sms, przez to mam cały czas wrażenie że dostałem smsa.. Nie chce włączać trybu cichego w telefonie bo go nie noszę cały czas przy sobie.
Proszę o poprawę w tej sprawię.
Nie tylko aplikacja muli. Również na telefonie www działa wolno i himerycznie. Zwłaszcza jak przez starą aplikację nas odsyła do nowej przez www. Jest szybciej niż w samej nowej aplikacji ale nadal wolno. Za wolno.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-07-2016 00:00
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niedawno wróciłem do aplikacji mobilnej starej (czyli tej jeszcze działającej w pełni jako starej, której czeka wyłączenie) i jest problem.
Aplikacja nie widzi ani odbiorców zdefiniowanych ani przelewów wzorcowych
Czy mi się coś źle na telefonie zainstalowało czy po prostu to wyłączyliście?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-07-2016 09:39
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie zmienialiśmy w starej aplikacji. Nadal powinieneś mieć możliwość wysyłania przelewów wzorcowych oraz do zdefiniowanych odbiorców. Wszystkie szczegóły co można zrobić w różnych system naszej bankowości znajdziesz tutaj: https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/mozliwosci-i-funkcje
Jeśli nadal to nie działa proponuję usunąć i jeszcze raz pobrać aplikację. A jak to nie pomoże to zadzwoń do nas, sprawdzimy co jest nie tak.
miłego dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-07-2016 14:57
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
cześć,
Jeśli chodzi o powiadomienia PUSH to nie planujemy zmieniać zasady działania powiadomień. Wykorzystujemy dzwięki, które są ustawione systemowo w telefonie.
Pracujemy nad wydajnością zarówno w samej aplikacji mobilnej, jak i w systemie bankowości internetowej. Za chwilę użytkownicy poczują różnicę. Będziemy informować na bieżąco kiedy dokładnie zrobimy aktualizację.
pozdrawiam,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-07-2016 21:06
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NataliaJ pisze:Jeśli nadal to nie działa proponuję usunąć i jeszcze raz pobrać aplikację. A jak to nie pomoże to zadzwoń do nas, sprawdzimy co jest nie tak.
Ok. Zatem w wolnej chwili przeinstaluje aplikacje w telefonie. Jak dalej będzie coś nie tak, będę informował
NataliaJ pisze:
Jeśli chodzi o powiadomienia PUSH to nie planujemy zmieniać zasady działania powiadomień. Wykorzystujemy dzwięki, które są ustawione systemowo w telefonie.
No dajcie chociaż możliwość ustawień (wyboru) w aplikacji czy ktoś chce powiadomienia dyskretne (sama wibracja) czy niedyskretne (dodatkowy dźwięk).
Dlaczego w 9/10 przypadków ING narzuca rozwiązanie z góry bez możliwości personalizacji bądź możliwości ustawień wg użytkownika? Prawie zawsze jest - tak jest i będzie. Jeden woli z dźwiękiem inny woli dyskretnie. Dla mnie lepszym rozwiązaniem jest opcja nr 2. A nie mam dzisiaj żadnego wyboru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-07-2016 01:26
Re.: Moje ING Mobile Android
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Usunąłem, zrestartowałem telefon i na nowo zainstalowałem. I dalej to samo. Nie ma ani odbiorców zdefiniowanych ani przelewów wzorcowych. Mam tylko swoje rachunki.
Telefon Sony Z3, Android 6.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość