@linux888 Nasz zewnętrzny dostawca tej usługi nie wspiera WP10. Jeśli poprzednia odpowiedź była niewystarczająco jasna co do dostępności HCE na system WP10 to przepraszam
W najbliższym czasie nie mamy w planach udostępnienia HCE na system WP10. Jeśli coś się zmieni to damy od razu znać.
@linux888Nigdy nie wypuszczaliśmy wersji testowej dla klientów. Od początku udostępnienia nowej aplikacji mobilnej Moje ING mobile klientom (czerwiec 2016) jest to oficjalna aplikacja banku.
Nie planujemy w najbliższym czasie udostępniać płatności HCE na system Windows. Każdą opinię bierzemy pod uwagę i trafia ona do zespołu projektowego (m.in. do mnie). Jeśli coś się zmieni w kwestii HCE damy zn
@Tymcio ok, kartę można aktywować tylko na telefonie. Ale jeśli to samo dzieje się na telefonie to musisz się z nami skontaktować, abyśmy mogli sprawdzić co się dzieje.
Re.: Moje ING mobile – sprawdź jak będzie rozwijać się nasza nowa bankowość mobilna. Infografika
Z każdą aktualizacją udostępniamy nowe funkcje, poprawiamy wydajność, lub wprowadzamy drobne poprawki. W jednym kwartale jest więcej niż tylko jedna aktualizacja. Chcieliśmy zareagować na Wasze głosy dlatego w tej aktualizacji wprowadzamy możliwość dodania do 3 urzadzen zaufanych. Kolejne aktualizacje już za kilka tygodni.
@mckomo dzisiaj pojawi się aktualizacja aplikacji na system iOS - Moje ING mobile 2.0.1, w której wyprowadzamy błąd białego ekranu. Po tej aktualizacji wszystko powinno działać ok. Proszę pobierz nową wersję i daj znać czy aplikacja działa już u Ciebie bezproblemowo.
Aplikacja mobilna chroniona jest PIN-em, który znasz tylko Ty. Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci on ukradziony możesz natychmiast usunać go z listy urządzeń zaufanych . Aby usunąć dane urządzenie z listy
@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.
Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia.
@Konto usunięte rzeczywiście pierwotnie planowaliśmy wdrożenie HCE do końca 2016 roku. Natomiast udostępnienie tej funkcji się przesunęło na I kwartał 2017 roku. O dokładnej dacie będziemy informować na bieżąco.
dzięki za Twoje uwagi. Będziemy się starać pisać dokładniej o tym, że możesz mieć zaktywowaną jedną aplikację mobilną i jedno urządzenie mobilne dodane jako zaufane.
To, że w tej chwili mamy system 1 użytkownik = 1 urządzenie jest rzeczywiście podyktowane względami bezpieczeństwa. M. in. w tej chwili możesz płacić kodem BLIK przed zalogowaniem, ale już za chwilę wprowadzamy płatności HCE
@Tomecki Z jednej strony w grudniu planujemy wprowadzić poprawki wydajnościowe, które bardzo przyśpieszą działanie aplikacji. Z drugiej strony w bardzo podobny sposób będziesz mógł płacić HCE (czyli bez wchodzenia do apki
@Tomecki będziesz mógł wykonać do 10 płatności HCE offline. Za każdym razem jak połączysz się ponownie z Internetem płatności zostaną przesłane do banku.
Cześć, analizujemy i rozważamy wdrożenie Android Pay. Jednak nie mamy jeszcze dokładnego terminu wdrożenia. Będziemy Was informowac na bieżąco jak tylko coś się wyjaśni w tej sprawie.
@Martina tak, planujemy wprowadzenie ustawienia wielu skrótów przed zalogowaniem. Jednym z nich będzie właśnie skrót do przelewu własnego.
W tej chwili mamy dostępne dwa skróty czyli kod BLIK i podgląd stanu karty kredytowej. Aby je ustawić musisz się zalogować, wejść w "dane i ustawienia" i aktywować BLIKa (jeśli jeszcze nie masz tej funkcji aktywowanej), lub wejść w "aplikacja mobilna" i włączyć
@wojciech Kwestie bezpieczeństwa dotyczą m. in. dwóch kwestii. W nowej aplikacji jest i będzie wiele funkcji przed zalogowaniem, których nie było w poprzedniej aplikacji np.: stan środków na koncie, stan dostępnych środków karty kredytowej, płatności HCE, szybki przelew przed zalogowaniem. Miedzy innymi te funkcje decydowały o wprowadzeniu zasady 1:1, czyli jedna aplikacja na jednym urządzeniu. Po
Re.: Moje ING mobile – sprawdź jak będzie rozwijać się nasza nowa bankowość mobilna. Infografika
Przestrzeń komunikacyjna to miejsce w aplikacji, na ekranie przed zalogowaniem gdzie będziemy informować Cię o naszych promocjach, spersonalizowanych ofertach czy nowych funkcjach. Na przykład jak już pojawią się wspomniane przez Ciebie paragony to szybko powiadomimy Cię o tym zaraz jak tylko uruchomisz aplikację.