O NataliaJ

NataliaJ
10 Polubień
2 Rozwiązań
40 Postów
Re.: Moje ING Mobile 2.1

@linux888 Nasz zewnętrzny dostawca tej usługi nie wspiera WP10. Jeśli poprzednia odpowiedź była niewystarczająco jasna co do dostępności HCE na system WP10 to przepraszam Emotikon: Szczęśliwy 

W najbliższym czasie nie mamy w planach udostępnienia HCE na system WP10. Jeśli coś się zmieni to damy od razu znać. 

pozdrawiam,

Natalia 

3
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Moje ING Mobile 2.1

@linux888 Nigdy nie wypuszczaliśmy wersji testowej dla klientów. Od początku udostępnienia nowej aplikacji mobilnej Moje ING mobile klientom (czerwiec 2016) jest to oficjalna aplikacja banku. 

Nie planujemy w najbliższym czasie udostępniać płatności HCE na system Windows. Każdą opinię bierzemy pod uwagę i trafia ona do zespołu projektowego (m.in. do mnie). Jeśli coś się zmieni w kwestii HCE damy zn

...
6
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

@Baholo Planujemy wprowadzić kartę Mastercard w telefonie dla osób 13-18 lat w drugiej połowie tego roku.

27
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

@Tymcio ok, kartę można aktywować tylko na telefonie. Ale jeśli to samo dzieje się na telefonie to musisz się z nami skontaktować, abyśmy mogli sprawdzić co się dzieje.

 

3
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

@Tymcio a to jest widok z Twojego telefonu czy desktopu? 

5
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Android Pay

@Tymcio i @Lolo pamiętamy Emotikon: Mrugający 

w tym miesiącu planujemy wdrożyć HCE, a następny w kolejności będzie Android Pay Emotikon: Szczęśliwy

34
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Moje ING mobile – sprawdź jak będzie rozwijać się nasza nowa bankowość mobilna. Infografika
Z każdą aktualizacją udostępniamy nowe funkcje, poprawiamy wydajność, lub wprowadzamy drobne poprawki. W jednym kwartale jest więcej niż tylko jedna aktualizacja. Chcieliśmy zareagować na Wasze głosy dlatego w tej aktualizacji wprowadzamy możliwość dodania do 3 urzadzen zaufanych. Kolejne aktualizacje już za kilka tygodni.
0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: BLIK - przelew na telefon

@mczekaj dziękujemy za sugestię. Planujemy wporwadzić taką funkcjonalność w I połowie tego roku.

 

pozdrawiam,

Natalia 

0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Android Pay

@webit cześć, 

planujemy wprowadzenie Android Pay w pierwszej połowie 2017 roku. W tej chwili nie znamy dokładnej daty, ale jak tylko się pojawi to damy znać. 

pozdrawiam,

Natalia

0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja Moje ING 2.0 nie działa na iOS

@mckomo dzisiaj pojawi się aktualizacja aplikacji na system iOS - Moje ING mobile 2.0.1, w której wyprowadzamy błąd białego ekranu. Po tej aktualizacji wszystko powinno działać ok. Proszę pobierz nową wersję i daj znać czy aplikacja działa już u Ciebie bezproblemowo.

pozdrawiam,

Natalia 

1
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Kwestie bezpieczeństwa

@halski nikt nie powienien znać Twojego PIN-u oprócz Ciebie.

Jeśli chodzi o sam wniosek kredytowy, do zawarcia umowy potrzebny jest kod autoryzacyjny.

pozdrawiam,

Natalia 

2
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Kwestie bezpieczeństwa

@halski informacje na temat bezpieczeństwa bankowości internetowej i mobilnej znajdziesz na naszej stronie internetowej http://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo 

Aplikacja mobilna chroniona jest PIN-em, który znasz tylko Ty. Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci on ukradziony możesz natychmiast usunać go z listy urządzeń zaufanych . Aby usunąć dane urządzenie z listy

...
4
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia. 

pozdrawiam,

Natalia

5
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Android Pay

@Konto usunięte rzeczywiście pierwotnie planowaliśmy wdrożenie HCE do końca 2016 roku. Natomiast udostępnienie tej funkcji się przesunęło na I kwartał 2017 roku. O dokładnej dacie będziemy informować na bieżąco. 

pozdrawiam,

Natalia 

64
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@nereusz 

dzięki za Twoje uwagi. Będziemy się starać pisać dokładniej o tym, że możesz mieć zaktywowaną jedną aplikację mobilną i jedno urządzenie mobilne dodane jako zaufane. 

To, że w tej chwili mamy system 1 użytkownik = 1 urządzenie jest rzeczywiście podyktowane względami bezpieczeństwa. M. in. w tej chwili możesz płacić kodem BLIK przed zalogowaniem, ale już za chwilę wprowadzamy płatności HCE

...
0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Kiedy NFC bez Orange?

@Tomecki Z jednej strony w grudniu planujemy wprowadzić poprawki wydajnościowe, które bardzo przyśpieszą działanie aplikacji. Z drugiej strony w bardzo podobny sposób będziesz mógł płacić HCE (czyli bez wchodzenia do apki Emotikon: Mrugający

0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Kiedy NFC bez Orange?

@Tomecki będziesz mógł wykonać do 10 płatności HCE offline. Za każdym razem jak połączysz się ponownie z Internetem płatności zostaną przesłane do banku.

pozdrawiam,

 Natalia

2
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Android Pay
Cześć,
analizujemy i rozważamy wdrożenie Android Pay. Jednak nie mamy jeszcze dokładnego terminu wdrożenia. Będziemy Was informowac na bieżąco jak tylko coś się wyjaśni w tej sprawie.
102
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Moje ING Mobile Android

@Martina tak, planujemy wprowadzenie ustawienia wielu skrótów przed zalogowaniem. Jednym z nich będzie właśnie skrót do przelewu własnego.

W tej chwili mamy dostępne dwa skróty czyli kod BLIK i podgląd stanu karty kredytowej. Aby je ustawić musisz się zalogować, wejść w "dane i ustawienia" i aktywować BLIKa (jeśli jeszcze nie masz tej funkcji aktywowanej), lub wejść w "aplikacja mobilna" i włączyć

...
26
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 proszę:

- zaloguj się na komputerze do bankowości internetowej Moje ING i usuń wszystkie urządzenia zaufane

- następnie w aplikacji INGMobile przejdź proces aktywacji i włącz Pushe w Ustawieniach

To powinno rozwiązać problem. Jeśli coś jeszcze będzie nie tak, to daj proszę znać. 

pozdrawiam,

Natalia 

17
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 dokładnie sprawdzamy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy coś wiedzieć więcej to dam znać.

pozdrawiam,

Natalia 

0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Moje ING Mobile Android

@wojciech Kwestie bezpieczeństwa dotyczą m. in. dwóch kwestii. W nowej aplikacji jest i będzie wiele funkcji przed zalogowaniem, których nie było w poprzedniej aplikacji np.: stan środków na koncie, stan dostępnych środków karty kredytowej, płatności HCE, szybki przelew przed zalogowaniem. Miedzy innymi te funkcje decydowały o wprowadzeniu zasady 1:1, czyli jedna aplikacja na jednym urządzeniu. Po

...
35
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Moje ING mobile – sprawdź jak będzie rozwijać się nasza nowa bankowość mobilna. Infografika
Przestrzeń komunikacyjna to miejsce w aplikacji, na ekranie przed zalogowaniem gdzie będziemy informować Cię o naszych promocjach, spersonalizowanych ofertach czy nowych funkcjach. Na przykład jak już pojawią się wspomniane przez Ciebie paragony Emotikon: Mrugający to szybko powiadomimy Cię o tym zaraz jak tylko uruchomisz aplikację.
0
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

@Konto usuniętedzięki za propozycje Emotikon: Szczęśliwy weźmiemy je pod uwagę przy pracach nad modyfikacja powiadomień PUSH. 

Jak dokładnie będą wyglądać będizemy informować na bieżąco. 

pozdrawiam,

Natalia 

5
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Powiadomienia PUSH dla wiadomości

@Tymcio

dziękujemy za propozycje Emotikon: Szczęśliwy pracujemy nad modyfikacją powiadomień PUSH i na pewno weźmiemy pod uwagę głos naszych klientow.

1
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎20-05-2016 16:05
Data ostatnich odwiedzin ‎15-04-2017 21:09
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 40
Łączna liczba otrzymanych Lajków 10
Posty, które lubię