Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Gdzieś wcześniej pisałem że ING Mobile na 99% korzysta z SafetyNet czyli oprogramowania które sprawdza czy system nie został w żaden sposób zmodyfikowany. W przypadku zgubienia / kradzieży telefonu ktoś może poprzez wcześniej odblokowany bootloader wgrać custom recovery potem roota a potem zdjąć kod PIN do blokady ekrany i robić sobie zakupy na czyiś koszt. Co do instalowania aplikacji spoza Sklep...
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Pan z obsługi powiedział że się nie da założyć ponieważ nie ukończyłem 18 lat. Gdy mu pokazałem że w aplikacji pisze coś innego to coś poklikał w komputerze i rozłożył ręce
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Poszedłem dzisiaj do oddziału banku z rodzicem a na miejscu dowiedziałem się że jednak nie mogę założyć karty wirtualnej mimo że w aplikacji pisało inaczej
Szkoda trochę bo pewnie większość osób chciałaby to wypróbować a tu taki bubel
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Dobra znalazłem w zakładce oferta / karty i płatność telefonem informację że muszę się udać z opiekunem prawnym do placówki banku by aktywować tą usługę
A dla tych którym nie działa polecam sprawdzić aplikacją SafetyNet Helper Sample czy oprogramowanie w telefonie spełnia warunki bezpieczeństwa do działania płatności telefonem NFC HCE
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Telefon z zablokowanym bootloaderem, bez roota. Tak w sumie to zastanawiam się czy fakt że jedyna karta przypisana do mojego konta to Visa może powodować ten problem (nigdzie nie jest napisane że można podpiąć tylko Mastercard).
Witam wszystkich, otóż ostatnio ING wprowadził możliwość płacenia telefonem i uszczęśliwiony tą wiadomością czym prędzej chciałem to wypróbować. Niestety na etapie "zamawiania karty" powstrzymuje mnie komunikat "Nie udało się pobrać danych". I w aplikacji mobilnej i poprzez stronę internetową. Czy jest to jakiś chwilowy problem czy konieczne będzie odwiedzenie placówki banku? Pozdrawiam