19-12-2016 16:08
Witam,
po akutalizacji do wersji 2.0, aplikacja przestała działać. Po włączeniu aplikacji pojawia się opcja logowania, następnie po udanym logowaniu pojawia się kręcący spiner (indykator ładowania), który po chwili gaśnie i w oknie aplikacji widoczne jest jedynie biało tło, nic więcej. Po akutalizacji, aplikacja stała się bez użyteczna, mogę jej używać jedynie jako laterkę. Problem występuje już od 3 dni.
Telefon: iPhone 7
System: iOS 10.1.1
Pozdrawiam,
Maciej
20-12-2016 08:51
@mckomo dzisiaj pojawi się aktualizacja aplikacji na system iOS - Moje ING mobile 2.0.1, w której wyprowadzamy błąd białego ekranu. Po tej aktualizacji wszystko powinno działać ok. Proszę pobierz nową wersję i daj znać czy aplikacja działa już u Ciebie bezproblemowo.
pozdrawiam,
Natalia
20-12-2016 12:16
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać
... 10-10-2024
Lub też wtedy wybiera PEKAO z księgowaniem od razu ale wszędzie płaci po kursie VISA od razu na złotówki , bo po Japonii ma w planach Indonezję
Tutaj się muszę poprawić, bo chyba wprowadziłem w błąd.
... 10-10-2024