Odpowiedz

Blik po zalogowaniu

Cześć,
Chciałem dzisiaj zapłacić w sklepie Blikiem po przelaniu sobie pieniędzy z konta oszczędnościowego i zauważyłem, że jak jestem zalogowany to nie mam opcji tego zrobić. Musiałem wylogować się z aplikacji i dopiero wtedy mogłem zapłacić.

Warto byłoby dorzucić opcję płatności blikiem także będąc zalogowanym w aplikacji (wiem, że mało osób może mieć taką sytuację, ale jest ona jednak zaskoczeniem).

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (25 356 wyświetleń)

Re.: Blik po zalogowaniu

@Tymcio Możesz pobrać kod BLIK po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej. Jeśli korzystasz z nowej aplikacji mobilnej Moje ING mobile, to wybierasz Karty i płatności telefonem > Płatności BLIK > Pokaż kod BLIK.
W przypadku gdy korzysasz z poprzedniej wersji ING Mobile, to wybierasz Transakcje > BLIK > Pobierz kod.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 4 (25 283 wyświetleń)

Re.: Blik po zalogowaniu

[ Edytowane ]

No nie wiem czy da sie tak zapłacić.
___

Odpowiedz
0 Lajków
Walo331
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-01-2017
Wiadomość 3 z 4 (24 965 wyświetleń)

Re.: Blik po zalogowaniu

Da się bez problemu Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 4 z 4 (24 961 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy