@tomczyslaw Do konta Direct możesz posiadać po jednej karcie z każdego rodzaju. Możesz posiadać tradycyjną kartę debetową Visa Zbliżeniowa, kartę Zbliżak (mniejsza karta w formie naklejki), dodatkowo w naszej apce mobilnej możesz założyć kartę Mastercard w telefonie, która daje możliwość płacenia swoim smartfonem przy pomocy modułu NFC.
Nie możesz natomiast posiadać 2 kart tego samego rodzaju.
Re: Propozycja funkcji dla bankowości internetowej
@wojciech @Konto usunięte Jeżeli korzystasz z rachunku firmowego, to warunki zwolnienia z opłaty dotyczą jedynie rachunku w PLN. W przypadku rachunków walutowych opłata faktycznie wynosi 19 PLN miesięcznie.
Zwolnienie z opłaty za kartę w wysokości 7 PLN po wykonaniu transakcji bezgotówkowych w wysokości 300 PLN (miesięcznie), dotyczy również jedynie konta w PLN. Jeżeli karta ma być wydana do
Podwyższenie kwoty kredytu możliwe jest tylko dla pierwotnego celu kredytowania pod warunkiem, że inwestycja nie została jeszcze zakończona. Jeśli zabraknie pieniędzy na dokończenie budowy domu (nie został jeszcze oddany do użytku) to można podwyższyć kwotę kredytu. Minimalna kwota to 20 000 zł. Dodatkowa kwota będzie uruchamiana i spłacana na takich samych warunkach jak kwota bazowa kredytu. Kosz
@Adrian1 Wniosek staramy się analizować niezwłocznie po jego otrzymaniu. Standardowo wnioski kredytowe rozpatrujemy do 2 dni roboczych. Czas może ulec wydłużeniu ze względu na ilość wniosków kredytowych wpływających do nas.
Napisz do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12, sprawdzimy informacje dotyczące urządzenia oraz Twojej karty.
Re: Re.: Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem
Obecnie nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Zwiększone zainteresowanie to większa ilość napływających wniosków co przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi. Przepraszamy za tą sytuację prosimy o wyrozumiałość. Priorytetem jest dla nas wydanie decyzji kredytowej w terminie wymaganym ustawą o kredycie. Wniosek będziemy mogli obsłużyć dopiero po otrzymaniu niezbędnych dokumentó
@Konto usunięte Pomysł jest dobry, potwierdzam Takie pomysły zawsze przekazujemy do jednostek banku, którzy zajmują się rozwijaniem i poszerzaniem naszych usług. Twoją wiadomość oczywiście już przekazałem
Wpłatomat nie zrobi przewalutowania. Jeżeli chodzi o wpłatę na konto walutowe, to można ją wykonać w kasie oddziału naszego banku lub przelewem.
W wpłatomacie wykonasz wpłatę jedynie na rachunek PLN.
Re: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112
Występują problemy z procesowaniem wniosków kredytowych w bankowości internetowej. Otrzymaliśmy informację z działu technicznego, że funkcjonalność udostępnimy w dniu dzisiejszym.
Nie, całkowity koszt pożyczki będzie dokładnie taki jak był ustalany na początki i jest zaznaczony również na umowie kredytowej. Okres kredytowania również się nie wydłuży i jeżeli oprocentowanie jest stałe, to kwota raty również nie wzrośnie.
Na dzień uruchomienia pożyczki zawsze jest widoczna kwota kapitałowa, która w tym przypadku wynosi 10 000 zł. Nie pobieramy odsetek od razu, tylko naliczamy
Po złożeniu wniosku i skompletowaniu wszystkich potrzebnych dokumentów decyzja jest podejmowana najszybciej jak to możliwe . Sytuacja wygląda analogicznie, jak przy rozpatrywaniu wniosku o kredyt. Cały proces może potrwać około miesiąca, natomiast każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie.
Jeżeli stan ujemny konta spowodowany jest transakcjami zbliżeniowymi, wówczas naliczamy odsetki od zadłużenia przeterminowanego. Wysokość odsetek podwyższonych dla kont prowadzonych w polskich złotych wynosi 10% w skali roku.
Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty
@kockodo Po zalogowaniu się do apki pula powinna być od razu uzupełniona. Napisz do nas przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 12, sprawdzimy co faktycznie wpłynęło na odrzucenie transakcji.
Re.: konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej a aplikacja mobilna
@kmsc Nowa wersja aplikacji Moje ING mobile nie jest dostępna dla osób prowadzących spółki. Jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, to nie powinno być problemu z jej aktywacją. Skontaktuj się z nami - 32 357 00 69, sprawdzimy to. Jeżeli będzie to konieczne, wyślemy zgłoszenie do działu technicznego.
@szamanheh Skontaktuj się z nami telefonicznie - 32 357 00 69 sprawdzimy status obecnego wniosku. Jeżeli wniosek był składany przez usługę bankowości internetowej w piątek, to faktycznie decyzja powinna być maksymalnie do 2 dni roboczych.
@owolcz Kartą Visa możesz wykonywać płatności za zakupy przez Internet. Po zalogowaniu do bankowości internetowej sprawdź czy masz ustalone limity dla płatności internetowych. Możesz to zrobić wybierając zakładkę Moje finanse > Visa Zbliżeniowa > Limity transakcyjne.
Jeżeli płatność będziesz wykonywał w walucie obcej, to będzie zrobione przewalutowanie po kursie organizacji płatniczej Visa. Po nas
@Anmi Przyjmowanie zobowiązań do zdolności klienta jest jednym z elementów badania zdolności kredytowej.
Są to informacje poufne, dlatego nie możemy udzielić informacji co dokładnie wpływa na ocenę zdolności kredytowej. W kwestii obliczenia zdolności kredytowej należy złożyć wniosek o produkt kredytowy.
@Mikel Jest to standardowa procedura. W pierwszej kolejności w godzinach porannych, jeżeli pieniądze są na koncie, nakładamy blokadę na poczet spłaty kredytu, następnie w godzinnach wieczornych ściągamy blokadę i pieniądze księgujemy na rachunek kredytu.
@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.
@KatarzynaKwaśna Skontaktuj się znami pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej. Sprawdzimy co jest powodem zaistniałej sytuacji.