Odpowiedz

Android problem z płatnością mobilną

Nie wiem czy temat już był czy nie ale podczas pierwszej próby płatnosci telefonem z aplikacją Moje ING wywołał sie program Android Pay. Po jakimś czasie dotarłem do tego by uzywal innej aplikacji czyli Moje Ing w Ustawienia --> ogolne --> Dotnikj i płać. Niestrty i to mało dało, dzis przy probie płacenia mam komunikat z terminala, bład, użyj innej karty. Jak to rozwiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
Ryplej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 067 wyświetleń)

Re: Android problem z płatnością mobilną

Napisz do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12, sprawdzimy informacje dotyczące urządzenia oraz Twojej karty. 


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 959 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy